{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Hvorfor er den ikke solgt? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kan fortælle mig, hvorfor der ikke er flere henvendelser på min cykel?
Der er flere der har spurgt om jeg ville bytte med bil, båd, anden motorcykel mm. Jeg syntes dog ikke der har været noget der har faldet i min smag.
Der er ikke nogen der har været villig til ren handel, hvordan kan det være? Er det prisen, for jeg syntes godt nok den er fair….
Er det fordi det er den forkerte tid på året at sælge? Har folk ingen penge? Er der ingen interesse for Aprilia? Eller andet?

Hilsen ham den nysgerrige.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er den ikke solgt?
  • #1   17. jul 2008 Tror bare markedet er dødt Michael. Også er der mange der køber ny..

• #2   17. jul 2008 Den er sindsygt flot din Mille, var faktisk inde omkring den da jeg skiftede bike, men budgettet var ikke lige til den slags penge på det tidspunkt :S

• #3   17. jul 2008 Tja

kan den ikke sælges er den for dyr

• #4   17. jul 2008 Fordi det er en røvsyg bike du har til salg GRINER

Hmm.. Bliver snart træt af at skrive dette : SKJULT SALGSANNONCE!!!!

• #5   17. jul 2008 Lars N: Jeg kan godt slette dette indlæg, hvis du mener det. Men jeg er bare nysgerrig om hvorfor der ikke er gang i markedet, som der har været når jeg ellers har solgt noget. Tvivler på der kommer flere henvendelser igennem dette forum, da dem der nok vil søger en mc ser i markedet og ikke i et forum.

• #7   17. jul 2008 Jeg kan huske for noget tid siden, der solgte Yamaha deres R6´er ud til 20.000 eller 30.000 kr. under det de solgte dem til året før, selvom det var samme cykel. Det var der selvfølgelig nogen der var lidt trætte af, fordi de havde købt den dyrt det første år, og kunne ikke sælge dem igen fordi de kunne købes meget billiger fra ny. Det kan da godt være, at det er noget i samme stil der er ved at ske nu, med alle de nye cykler.

• #8   17. jul 2008 Folk har ferie og gemmer pengene lidt til det pjat er overstået. Man kan tydeligt se på f.eks QXL når det er sommerferietid.

• #9   17. jul 2008 Det er en skam, den ser super fin ud.. det er absolut købers marked og har været det længe. Der står efterhånden cykler uden afg på et hvert gade hjørne, det gør det ikke nemmere.. held og lykke med salget :0)

• #10   17. jul 2008 Du spørger hvorfor den ikke er solgt -
    hvis du går på dba, hvor din annonce også er, vil du opdage en cykel magen til hos en forhandler der koster det samme. Derfor er din for dyr ifh at en køber tager risikoen ( gæld, rep mm )
    Hvis du skal have den solgt, og måske her og nu, så skal du meget længere ned i pris, for at tiltrække den målgruppe, der synes at dette er et godt tilbud.
    Hvis du spørger en forhandler hvad han vil give i ren handel, vil du formentlig få nej, eller i heldigste fald måske omkring 60-80k. ( der skal være lidt fortjeneste og til rente indtil den sælges )
    Samtidig er din købergruppe tilbageholdende med forbrug, måske skal de lige have deres egen solgt ( din skal jo købes i ren handel )
    Så mit bud er : is i maven - pris 120 k
    sælges her og nu : pris 100 k

• #11   17. jul 2008 Men hvis du er træt af den Michael. Smider du den bare ud til mig. Skal da nok passe på den, hehe. Kunne da være meget sjovt med lidt v2 bulder til lidt afvæksling for min r4..

• #12   17. jul 2008 Martin du kommer bare og får en tur, det skal du ikke høre noget for...
    Det er da altid noget, at jeg ikke skal skynde mig med at sælge. Det hele ender nok med jeg også køre på den næste år smiley

• #13   17. jul 2008 Lyder sku fint. Så må du jo ud og prøve en r4 hvis du savner den gamle gixxer med lidt ekstra kræfter..

• #14   17. jul 2008 hmmmm jeg har da lige solgt min kawa z750 og den var ca tilsalg i 3 uger.
    måske du ska sætte prisen ned på din maskine.
    jeg valgte selv at sætte min noget billigere end hva andre stod til og det har da givet pote smiley

og btw. så er det fanme en fed mille du har smiley

• #15   17. jul 2008 Jeg synes ikke at de 130K er for dyrt for den cykel, men markedet er kraftigt stagneret på det sidste.

100000 (eller deromkring) under nypris på 3 år (eller 5 hvis man vil). Det er sgu noget af et tab især når den ikke har kørt flere km...

• #16   17. jul 2008 Din MC ligger i den dyre ende af brugtmarkedet, så der er begrænset antal potentielle købere. Når brugtmarkedet så samtidig står helt stille så bliver det jo ikke ligefrem nemmere.

Prisen skal nok ned hvis du vil have flere henvendelser....

• #18   17. jul 2008 Det er fordi den har en lydpotte på størrelse med RundeTårn... Ha ha

Kommentér på:
Hvorfor er den ikke solgt?

Annonce