Z750 & Z1000

Z750 & Z1000

Medlemmer: 110
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.314 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Endnu en omgang dæk snak. Endnu en omgang dæk snak.

Hey skal have skiftet min fordæk da det er ved at være væk.
Vil så gerne høre hva i kører med, for tror selv jeg får det bedste forslag her i gruppen, kontra at spørge pøblen, da der nok er stor forskel på hvilke dæk som er gode til hver sin maskine.
Vil gerne have et dæk med mere feedback i, så jeg ha bedre føling med cyklen i kurver, da standard dunlop er noet snot efter min mening. Så der må gerne være godt med grip selv uden at lidt sand/grus/vand i svinget ødelægger for meget.
Dog vil jeg også gerne have et dæk som hvertfald kan holde til 6000km plus.
Cyklen bliver desuden brugt i alt slags vejr så dækket skal os fungere fint i vådt føre.

/Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu en omgang dæk snak.
  • #1   2. aug 2008 Jeg kører med Continental Road Attack på min, og det er helt klart de bedste dæk jeg har prøvet, til den. De holder ret godt, og der er masser af feedback, og grip i vådt føre. De har givet mig meget mere tiltro til min cykel.

• #2   2. aug 2008 kører med bt021 på min s model, ser ud til at kunne holde meget meget længe, og min bliver brugt i alt vejr, og har ikke noget at udsætte på dækket...

• #3   3. aug 2008 jeg vil også klart anbefale michelin pilot power 2ct.. de er nemme at holde varme og har kørt godt 2500km på mine nu og de ser stadig ny ud..

• #4   3. aug 2008 jeg mener at bridgestone bt 21 er gode og et godt dæk, der er masser af greb ved lave temperature. hvis det skal være mere sport så er der bt 016 som er med flere compounds. Jeg kører selv med bt021 for og bag og med dem kan jeg sagtens skrabe fodhvileren i jorden, feed back er jo kun noget man bruger når dækket skrider eller skal til det. så jeg ville nok ikke fokusere så meget på det, med mindre at du laver power slides i alle sving. Jeg fik mine bt021på mcdaekonline.dk til ca 1750 kr. super billigt.
    Held ok lykke med købet

• #5   3. aug 2008 Det lyder godt.
    Jeg siger mange tak for svarene.

• #6   4. aug 2008 det er fint nok at du siger bt 015 dem kører jeg selv med på min zx-6r og de holder skide godt og kan bare det hele føler jeg. Problemet er vel bare at der ikke er noget der bare hedder et bt 015, da der er forskellige varianter af dækket da det er udviklet specifikt til enkelte sportscykler og hver deres opsætning af affjedring og stel geometri, læs selv på bridgestones hjemmeside. Dvs. at for at købe det rigtige BT 015 skal modellen oplyses og det er derfor måske bedre at se bort fra disse dæk hvis man har en anden model, end en hvor dækket sidder på originalt.

• #7   4. aug 2008 Tja næsten lige meget nu. Cyklen blev stjålet her i nat.. sur røv

• #8   4. aug 2008 sig ass jack

• #9   4. aug 2008 ASS JACK

Kommentér på:
Endnu en omgang dæk snak.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce