{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DM 2008 aflyst :-(
  • #1   11. jul 2008 Trist. smiley Andet er der ikke at sige til det.... Hvad fanden sker der for folk??? Der var da mange på Sturup på banedage men ræs det vil folk åbenbart ikke?? Øv øv øv og jeg havde lige glædet mig til min første sæson i roadracing. Pokkers også

• #2   11. jul 2008 Ja så må man igang igen med at lede efter dage. Jeg håber saft susme at det bliver bedre næste år.

Tak for et par gode dage på Sturup. Det var hyggeligt.

• #3   11. jul 2008 Ja, det er sgu sørgeligt! - Specielt ovenpå et par år, hvor der har været fremgang i sporten og hvor man, bortset fra i år, faktisk kunne tilbyde et attraktivt DM-program.

Desværre kunne jeg godt frygte, at dette samtdig betyder farvel til en del af de frivillige som har kæmpet klubbernes kamp og de bliver ikke sådan lige at erstatte igen, og derfor er det nok ikke sansynligt at man kan få stablet noget holdbart sammen til næste sæson. Jeg tror det kræver en noget større granskning og revurdering, inden man kaster sig ud i at arrangere DM-afdelinger igen.

På den anden side, kan det så svære sparket til at de forskellige trackday-arrangører kommer igang med arrangere pokalløb og privat cup's, som det gøres i stor stil i udlandet, så vi kan få stillet vores race-lyst!

Ellers må vi over til Skak og petanque!!

• #4   12. jul 2008 Hold kæft, det er nederen.
    Nu har man endeligt fået fart på, så bliver det hele aflyst.
    møffe

• #5   12. jul 2008 Ved godt, at klubberne ikke har lyst til at risikere et kæmpe underskud, men jeg synes, at man er hurtig til at aflyse, selv når der er et stykke tid til arrangementet. Ikke meget risikovillighed efter min mening - har det ikke altid været sådan, at racerkørere melder sig til i sidste øjeblik (det eneste vi er hurtige til er at køre race - alt andet foregår i slowmotion ;o)

• #6   12. jul 2008 hva fanden er det for noget lort! arhhhhhhh! det er fandme ikk i orden! havde godt nok set frem til næste dm! det ender jo med at næste dm blir i 2009!

• #7   12. jul 2008 fuck,sidder her med mine tømmermænd! fik ikk fattet af det var hele dm! nu er jeg satme ked! dårlig måde at starte ferien på!

• #8   12. jul 2008 Tja. Jeg havde planer om at starte med at køre dm i år men den plan døde sammen med dm programmet.
    Det var simpelthen bare ikke i orden.

Jeg kender ikke baggrunden for det program og beskylder ikke nogen for det af samme grund.

Men trackdays var efter min mening det eneste rigtige i år med det program som alternativ.

Det var blevet til noget meget få men utroligt dyre omgnge. Og det er nu engang at suse rundt der er min int.

• #9   14. jul 2008 men redningen for sporten er flere afdelinger i DK og mere køretid pr. weekend... ellers tror eg sgu kun det er challenge der overlever...

Helt enig

• #10   14. jul 2008 Brian, du kender vist ikke til forholdene på de danske baner. Det er IKKE muligt at leje dem til fredagstræning - det er i det hele taget næsten umuligt at leje dem til DM arrangementer - særligt hvis det skal være tilladt at støje....... I øvrigt fornemmer jeg, at det her går mod et 2009 uden DM arrangementer, eftersom enearrangøren RRFYN tydeligvis er ved at trække følehornene til sig og ikke gider alt det frivillige arbejde til ingen verdens nytte, hvilket jeg faktisk godt kan forstå.

• #11   14. jul 2008 Træls, men kan godt forstå beslutningen om at aflyse, når der ikke er flere tilmeldte.

Vi må bare køre med i det Polske Mesterskab... Det var jeg til i weekenden og det kan bestemt anbefales, selvom at der er langt derned..

• #12   14. jul 2008 Årh sælge raceren er da snart så grov som man siger her i området.

Der er jo alle muligheder for at køre hvis man kan holde sig til track days.

Der er jo også en del af dem der har lidt løb.

Men under alle omstændigheder får du flere km pr kr

• #13   14. jul 2008 Så er RRFyn sgu igang igen,. Har lige fået en mail om at de vil gennemføre Padborg Park d. 23.24 August for at finde en dansk mester.
    Så bare se at få jer meldt til drenge... Jo flere jo bedre..

• #14   14. jul 2008 Fint nok de arbejder på det men og godt for dem der racer.

Men et eller andet sted ender det jo i en lidt fesen tittel hvis der kun bliver 2 afdelinger i et mesterskab.

Men igen hvem skal men bebrejde??
    Racerne vil ikke fordi der er for få løb og for lidt køre tid og for langt til banerne.

Klubberne kan ikke få banerne mere end 2 dage og der må ikke rigtigt larmes hvis de da overhovedet kan komme i betragtning til en bane tid.

Banerne ja de er underlagt alverdens miljø regler så der må ikke støjes på anlæget men på trods af det er der masser af stævner så der er booket.

What 2 do?

• #15   14. jul 2008 Jeg vil gerne betale 4000 for 3 dage hvis det er det der skal til men som Rookie er det sgu mange penge at rive op af lommen selv for sponsorer som i DTC er der ikke mange af.
    Uanset hvad så skal jeg køre noget ræs om det så bliver i udlandet så skal jeg nok komme afsted.... smiley

• #16   14. jul 2008 jeg er sgu os villig til at betale det det koster! og ja nikolaj,så må vi ta til udlandet! vi ska fandme køre!

• #17   14. jul 2008 Nikolaj og Jesper
    I skal bare med til Polen og kører på Poznan d. 7-10 august....

Jeg mener, at jeg gav ca. 1500kr for at køre med i de Polske Mesterskaber. 2stk træninger af 30min, 2stk tidstagninger af 30min, 1stk warmup af 10min samt et løb på16omgange...

Brian
    Selvfølgelig koster det lidt at køre til Polen. Men Poznan er også mere end 3 gange så fed at køre på end nogle af de danske. Det koster ca. 2300kr at køre til Polen fra Jylland. Men er man 2 om diesel udgiften, så er det billigere at køre til Polen end at køre i DK. At tage til Polen og kører , vil så ikke hjælpe sporten i DK, men så længe vi kun har køreteknisk anlæg, så må vi tage til udlandet.

• #18   14. jul 2008 ja det er da det vi ska! er der os rookie gøgl?

nej vi støtter ikk dansk roadracing,men når vi ka køre herhjemme må vi jo gøre noget andet!

Kommentér på:
DM 2008 aflyst :-(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce