{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Raslen ....
  • #1   26. jun 2008 Min 750, k1, gjorde præcist det samme, efter den var blevet helt kold (næste dag) og jeg startede den op var det helt væk igen, og har ikke været der siden. Jeg ville lige vente med at tage på værksted. Jeg har en idé om det kan være noget knstkædestrammer der ikke helt kan følge med. som sagt, mit forsvandt igen, og ingen probs derefter.....

• #2   26. jun 2008 mmmmmmmmm ok men det er der også kun når den er kold ::

• #3   26. jun 2008 I mit tilfælde kom det da den var varm, og det blev jeg bekymret over, men det gik som sagt væk. Hvis det kun er når den er kold, vil jeg ikke være så urolig for det, idet, cyklen jo altid skal være varm når man kører på den alligevel....min har også mange sjove lyde når den er kold, så længe de forsvinder når motoren er varm.....

• #4   26. jun 2008 Sikkert knastkæden ?

• #5   26. jun 2008 Det er med 99,9% sikkerhed din knastkædestrammer. At den primært gør det når den er kold, er bare et tegn på at det ikke er så slemt - endnu! I takt med at din motor bliver varm, udvider delene sig så det ikke kan høres. Men det er bestemt ikke optimalt. Søg evt lidt her i gruppen og i forum generelt, der er skrevet rigtig meget om det. SRAD'en er generelt kendt for dårlige knastkædestrammere.

• #6   26. jun 2008 Jeg troede det var helt normalt at den larmer når den er kold, indtil knstkæden er strammet op - er det ik derfor det hedder en knastkædetrammer??

• #7   26. jun 2008 Nej det er bestemt ikke normalt. Det hedder en knastkædestrammer fordi den strammer kæden op, men det har ikke noget at gøre med om den er varm eller kold. Hvis den larmer når den er kold, er det fordi den ikke strammer kæden nok op når den er kold.

• #8   26. jun 2008 en slap knastkædestrammer.. en klassikker.. og en svaghed..

Kommentér på:
Raslen ....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce