{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Power Commander på en Fireblade ´07 {{forumTopicSubject}}

Har lige haft min Blade på bænken og den havde en fantastisk kurve og 145 hk på hjulet. Vil jeg få noget ud af at få Power Commander? Vil den evt. gå mere på hjul i 2. og 3. gear? Eller er det bare noget pop! Har kun slip-on monteret og Power Commander hænger selvfølgelig sammen med KN-filter...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Power Commander på en Fireblade ´07
  • #1   6. jun 2008 Den 07 1000 RR jeg sidst kørte kunne man ikke holde nede i 2, hvis man kan din går den ikke optimal i hvert fald...
    Jeg tror godt det kan give en del, men nok ikke top effekt, ofte hæver det bare hele dit bund og mellemområde (der hvor den skal på hjul):)

Held og lykke med det!

• #2   6. jun 2008 145 på hjul ????

seriøs defekt motor............eller defekt rullefelt......

• #3   6. jun 2008 Min smed 156 på hjulet hos rydbergs til deres åbent hus. Har KN, komplet akrapovic og en powercommander der ikke er kørt ind endnu(der er vist bare lagt noget map værk i, og så har man prøvet sig lidt frem). Der er bestilt tid ho Finn, FV motor, den 16. juni. Der efter kan jeg fortælle lidt mere.
    Men min trække rigtig fint og silke blødt på rullen i 2. gear, og i 3. gear med et lille vip på gassen.
    Er rigtig rigtig meget til den har været over hos Finn :o)

• #4   7. jun 2008 Min udviser kun 152 HK efter indkøring hos Mr. Dyno.
    Med: Slipon potte, PC og KN.
    Jeg er heller ikke imponeret over spids effekten.
    Kan ikke forstå det store tab ift. fabriksopgivelse på motoren.
    Ikke at jeg mangler hverken effekt eller moment, men er en smule skuffet over målingen.
    Der er efter sigende også store forskelle mellem de forskellige rullefelter.
    Hvis ikke dine lommepenge vokser på træerne, tror jeg, jeg ville få foretaget en CO2-måling og sikre mig, at den ikke kører for magert efter monteringen af slip on potten og så bruge resten af pengene på banedage og mc ferier.
    Mvh.
    Jan L

• #5   11. jun 2008 det er meget normalt for den model 145 hk standart, men kompet udstødning system power comander og luft filter smider de lige omkring 160 hk ps det behøves ikke at være kn filter, bmc eller noget andet er ligeså godt.

Kommentér på:
Power Commander på en Fireblade ´07

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce