Har jeg dummet mig?? Har jeg dummet mig??
Jeg har læst lidt om Yamaha xv 1000 Tr1 - da jeg gerne vi have en turing maskine - jeg faldt så over en på nettet fra 1984, der havde gået 60000 km - jeg satte en pris på den som jeg ville give 10.000 kr. - og fik den så forleden dag til 8.300 kr.
Jeg har kontaktet sælger - han siger at der ikke er noget at komme efter - den er 110% i orden, lige til at køre til syn / toldsyn -
Nu er det jeg spørger er handelen med motorcykler her hjemme gået helt i stå - jeg har ledt på samme maskine i Tyskland - men kan ikke finde nogen til under 15-16.000 kr.
Er der nogen der har kendskab til disse maskiner - så vil jeg blive glad for nogle råd.
sep 2007
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 74
Jeg har selv sådan en Tr1 èr, det er en rigtig fin mc.
Og der er masser af muligheder med den.
Mine erfaringer med tr1ér er at de er bund solide, men man skal være på vagt med hensyn til toppakningen på den bagerste cylinder/topstykke,
der har den tendens til at svede meget.
60.000 km betyder ikke noget, hvis den er blevet passet godt og kørt nogenlunde fornuftigt. til sammenligning har min rundet knap 90.000 og den går stadigt som en drøm.......
Mvh. Kenneth H
okt 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 126
okt 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 19
ja det lyder som en god handel, men du skal være påpasselig med starteren, da det absolut er den models største problem.
Jeg har selv sådan en cykel, og jeg er ret træt af at min starter ikke tager fat når jeg skal starte den..
Men når jeg kan starte den, kører den rigtig godt..
Hilsen Peter
sep 2007
Jeg har hørt fra flere at de har haft lidt problemer med den,
Jeg har dog ikke haft nogle problemer med min overhovedet........
Mvh. Kenneth H
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 344
Mvh Lennart
sep 2007
mar 2007
Den ser i hvert tilfælde ikke ud som din - jeg vil hellere ofre lidt mere, og få en pænere cykel - den var godt brugt - "ettere misligeholdt" - og det var jo ikke lige det der var skiltet med.
Men jeg ligger på lur efter en anden.
Mvh Lennart
sep 2007
men hvis du har planer om en større ombygning, betyder kun det vel ikke så meget med standen, udover at motor stel og de få dele som skal bruges ige er gode nok.
*håber da at det var positivt ment da du skrev at den ikke så ud som min*
Mvh. kenneth
mar 2007
Din er bare super.
Mvh Lennart
Har jeg dummet mig??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside