{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

Plejlstangsleje {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg står i den situation at jeg lige har skiftet motor på min lille 250'er. I starten begyndte den at tikke, men det blev hurtigt til en raslen og så måtte der jo gøres noget. Da vi fik åbnet den gamle motor, viser det sig at det ene plejlstangsleje var røjet sig en tur og at det var plejlstangen der havde fået frit løb til at "banke" på krumptappen.

Nu har jeg sat den nye motor på cyklen, men mangler lige et svinhjul før den kommer til at køre. Nu er det så jeg kommer til at tænke over, om ikke jeg burde ha skiftet plejlstangslejerne på den nye motor? Jeg har læst lidt rundt på nettet og spurgt nogle mc-ophuggere og mange af de motorer de får ind, har netop ædt et plejlstangsleje.

Er der nogen af jer der ved, om det er et stort problem for vores mc eller om jeg bar har været uheldig at få den opfattelse?

Det skal siges at jeg tog min gamle gearkasse over i den nye motor og derfor nemt kunne ha skiftet plejlstangslejerne, men det tænkte jeg ikke lige over og nu sidder den altså på cyklen igen. Spørgsmålet er om jeg bare skal køre eller jeg ska bruge ekstra tid på at pille den af og skifte den? Og i så fald, hvad jeg mere burde skifte ved en sådan renovering?

Mvh Carsten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plejlstangsleje
Kommentér på:
Plejlstangsleje

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce