{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motor ZZR 600
  • #2   2. apr 2009 Det er selvfølgelig rigtigt ... Er det bare at få motoren af, og pille bunden af .... Hvordan kan jeg checke at det er gået ?

• #4   2. apr 2009 Fordi den banker en del, og har fået at vide at det er en svaghed for dem. Jeg er godt klar over hvordan man checker det oppe fra, men kan ikke lige se hvordan jeg kan checke slør nedefra.

• #5   2. apr 2009 Det er min cykel det drejer sig om og jeg har lige et spørgsmål....

Tænker jo lidt om jeg skal have en helt anden motor på... Altså en anden model....

Er der nogen som ved om der er andre modeller som passer på en zzr 600?

Kunne jo være dejligt med en lidt større motor smiley

• #6   2. apr 2009 Ja eller mindre smiley

• #8   2. apr 2009 hæ hæ ... Har allerede en fra det store-gratis-indernæt smiley
    Ja, kunne være rigtig rart ikke at skulle have toppen af, så det er da helt sikkert noget som jeg kunne prøve. Jeg har checket om det skulle være knastkæden, men det vil jeg mene det ikke er, da jeg har haft kædestrammeren ude, og den virker som den skal. Har endda prøvet "manuelt" at presse på de plastik stykker som presser på kæden, og der er ingen forskel i lyden fra motoren ..

• #9   2. apr 2009 Manualen vil også vise hvor og hvordan olietrykket måles. Det målte resultat kan dog godt snyde, dvs. vise ok og alligevel er lejet dårligt. Derfor, tap olien af i en ren beholder og tjek om det aftappede indeholder `sølvfisk´ . Ikke for at jage skræk i livet af jer, men er lejet dårligt, er krumtappen sikkert også. Krumtappen er kun ganske tyndt overfladehærdet, dvs er der hul i denne belægning. er skaden sket. Der findes firmaer, som kan lægge et lag materiale på.

Kommentér på:
Motor ZZR 600

Annonce