Hjæælp!? Vand i tanken.. {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen..
Så er det endelig forår og man kan hører cyklerne kører over det hele, har også selv fået min igang. Super dejligt :o)
Derfor har cyklen selvfølgelig også fået det store forårs klargøring, men under denne klargøring gjorde jeg en temmelig kedelig opdagelse :o( Der var et lille hul under tanken, hvor benzinen stille og rolig drybbede ud. Hullet var ca. 1 mm. Da jeg fik tømt tanken og gjort den ren, så jeg at den rust plet, som vandet i tanken har lavet, hullet har en diameter på ca. 3 cm. Jeg har loddet hullet sammen, da jeg ikke turde at svejse.
Mine spørgsmål:
1) hvor lang tid kan vand ligge i tanken?? For har nemlig en mistanke om det er det sted hvor jeg havde min mc opbevaret der ikke har overholdt deres forpligtelse med at den skulle stå i tørvejr helle tiden. Ellers kan det være den tidligere ejer der bare havde den til at stå i en ikke isoleret garage.
2) Kan man svejse i tanken (på undersiden) eller skal man holde sig til lodning?? Og kan tanken i det hele taget reddes?? Eller skal der en hel ny til??
3) Hvad koster en tank til min model?? Evt. brugt..
Mvh en meget nervøs, men dog positiv mc ejer :o)
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.935
prøv selv at google lidt på emnet, der er folk der er kommet godt tilskade på den konto, og en ubrugelig tank bagefter..
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.935
kontroller at vandet ikke kan komme ind i din tank på den ene eller anden måde
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
mar 2005
Følger: 42 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 25 Svar: 47
Hjæælp!? Vand i tanken..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside