{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det virkeligt passe,
  • #1   10. mar 2008 Hold dog for f..... op med at udfordre nogen hvis du ikke kan klare mosten... Vi gider ikke alle disse "tigge" indlæg....

• #2   10. mar 2008 slap da af, Vibeke - er faktisk 1. gang jeg har oprettet sådan et, og var egentlig ikke ment som "tiggergang"......
    Var sådan set ganske seriøst ment, og så må du jo mene hvad du vil !
    Har du fået det forkerte ben ud af sengen, eller hvad *G* ?

• #3   10. mar 2008 Nej jeg har ikke fået det forkerte ben ud af sengen - men efterhånden kommer der disse tråde op i alle grupper og jeg syntes ikke man skal bede om hjælp på den måde. Du kan bede alle dine private venner herinde om hjælp - det er ok med mig... men det irritere mig bare at der kommer rigtig mange af disse indlæg...
    Jeg beklager selvfølgelig at jeg ikke har "fulgt" med i hvem der har lavet indlæggene i denne gruppe - men lige idag syntes jeg åbenbart det var nok og derfor kom det til at gå ud over dig... undskylder da hvis du føler dig trådt på...

• #4   10. mar 2008 var din forholdsvis spidse formulering i dit 1. svar jeg hentydede til *S*

Dernæst ville jeg sådan set gerne vide hvorfor folk vælger at stemme på det ene frem for det andet........ Det har jeg så ikke fundet ud af endnu, men det kommer vel ?!

• #5   10. mar 2008 Et spids svar kommer der jo hvis man f.eks. som jeg var kommet til den tredie af disse indlæg i mine grupper... Beklager fortsat at det gik ud over dig - men som man siger - nogle gange er man på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.... og det var dit indlæg åbenbart.

Hvad folk stemmer efter er vist nok meget forskelligt. Nogle stemmer efter hvem der har gejlet mest, andre efter de mest origianle cykker, andre efter flotteste billeder.... ja jeg kunne blive ved - men ved jeg har læse nogle indlæg om dette og det er MEGET forskelligt. Jeg selv stemmer ud fra hvilken af de to cykler jeg helst ville eje... og hvis jeg er i tvivl læser jeg hvad der er skrevet om dem og så finder jeg et "svar".. I dette tilfælde har jeg stemt - og må beklage at min stemme gik til din fordel... for jeg er nu engang Honda-dame.....

• #6   10. mar 2008 Se så blev jeg straks noget klogere *S*
    Jeg stemmer nemlig osse efter hvilken cykel jeg helst vil eje selv ( er osse Honda freak ! ). Det synes bare nogle gange som om folk kun stemmer efter eks. motorstørrelse eller årgang - det må de selvfølgelig selv om, men er efter min mening ikke helt objektivt........

Sådan er vi jo heldigvis forskellige - og godt ord igen, jeg har brede skuldre at bære dit sure opstød på så jeg overlever nok *GG*

Take care smiley

• #7   10. mar 2008 hør her, selvfølgelig er det folks egen sag hvad de stemmer på - det vil jeg ikke anfægte - prøv at læs hvad der står ovenover !!
    Der er vel intet forkert i, at forsøge at finde ud af hvilke kriterier folk stemmer ud fra.
    Hvis du kalder det stemmetiggeri må det sgu blive dit problem, og ikke mit !

Dem der stemme-spammer i flere grupper er jeg enig med dig i, er ret frustrerende. Jeg er selv med i en 6-7 grupper, og der er jævnligt folk der gør det.
    Jeg forsøgte blot, at reflektere over det og så er det da ærgerligt hvis jeg har ramt lige netop "dit dårlige øje".
    Hvis man ikke spørger, får man intet svar - ergo har man intet lært.......

• #8   10. mar 2008 Jeg synes da du skulle tage en tur på Rådhuspladsen med banner påskrevet dit budskab - du har da tydeligvis en masse der skal ud *GG*

God tur

• #9   10. mar 2008 Du har lige tigget en honda stemme - men det koste min. en høj smiley

• #10   10. mar 2008 Det gik jo meget godt med at lære lidt af eks. Vibeke indtil du blandede dig....
    Ærgerligt, når man forsøger at finde ud af andres holdning.
    Du har din, jeg har min og Vibeke har sin - længere er den ikke.....

• #11   10. mar 2008 ja, fy for kit katten for et surt opstød, det må smage hele eftermiddagen / aftenen

• #12   10. mar 2008 godt det ik er mig, jeg skulle gerne kunne smage fruen kødsovs, mums smiley

• #13   10. mar 2008 PS, kan det virkelig passe, at du Bunzike (skive) udtaler dig her på CBR
    forum, efter som du ikke har en CBR mere
    ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
    hilsen lasse

• #14   10. mar 2008 elller er det bare mig?

• #15   10. mar 2008 *GG* Lasse - den havde jeg sgu ikke fanget, godt set !
    ( og tak for opbakningen )
    Han virker til at være en utiltalende type der forsøger at genere folk, endda under dæknavn......
    Gider ikke spilde mere tid på ham.

• #16   11. mar 2008 Lad da folk oprette de tråde de nu vil. man behøver jo ikke at læse dem.
    Der er da sikkert nogle der gerne vil se de tråde. Og det er fint nok man giver kritik, så længe man kan bruge det til noget. Ellers hold din mening for dig selv.
    Sådan ligger landet for mig smiley

• #17   11. mar 2008 Det er da ris til egen røv at gøre det med at læave sådanne tråde, men har selv prøvet en enkelt gang og det gav bagslag... Men forventede igentlig heller ikke folks støtte til min bike. Men det var mere for at få flere stemmer den ene eller anden vej. Folk bestemmer sku da selv om de vil lave disse tråde.. Det er jo et spændingsmoment at vinde eller tabe en udfordring. Så lad folk selv om det.. et forum er til at skrive hvad man lyster, selvfølgelig indenfor mc... smiley

IMO....

Mvh. Renè...

Co`mon....

Ses derude snart om ikke så lang tid.. smiley

• #18   11. mar 2008 Ja René,
    Det har du da så ganske ret i *G*
    Sikke da en ballade ham abekatten kunne lave......
    Nå, men det er jo osse meget nemmere at genere folk når man ikke kigger dem direkte i øjnene !

• #19   11. mar 2008 jamen René C... selvfølgelig skal folk da have lov til at skrive hvad de har lyst til - men før alle disse grupper var der slet ikke disse problemer. Mange tror at modstanderen nok ikke ser man tigger om hjælp hvis man gør det i grupperne frem for i det åben forum... men helt ærligt, har man fulgt bare lidt med så ved man, at hvis man får flere end ca. 35 stemmer - så må de ene have været på "tiggergang"... for normalt er der ikke flere der afgiver stemmer i udfordringerne...
    Så ja danmark er et ytringsfrit land.. .men derfor kan man da godt bliver træt af de samme "emner" hele tiden - specielt når der egentligt ikke er noget i dem udover "hjælp mig"....
    (dette er så bare mine 2 cent - og jeg har heller ikke fået det forkerte ben ud af senge først idag....) c",))))))

• #20   11. mar 2008 *GG* Vibeke, nej det har du ikke.

Principielt kan man vel bare lade være at læse dem ?!
    Dernæst kan man vel osse diskutere om 35 stemmer på 2 kæmpende cykler giver et retvisende billede - delvist er det vel derfor folk forsøger at høste list ekstra.
    For ved 35 stemmer kan 1-2 gøre udslaget......

Jeg ved det ikke, men hvis det er så ilde set kan jeg ikke forstå hvorfor administratorerne ikke laver nogle regler omkring det - jeg personligt er lidt ligeglad.
    Jeg kan jo bare vælge at lade være at læse disse emner.

• #21   11. mar 2008 Selvfølgeilg kan man lade være med at læse dem.... det har du helt ret i men ofte fortæller overskriften jo ikke hvad det drejser sig om - og så er man jo alligevel inde i tråden...
    Som overskriften i f.eks. denne tråd: KAN DET VIRKELIG PASSE... Det advarer da ikke mig om at det er udfordringer den handler om... og så er man inde og ja så må jeg jo også have lov til at sige min mening.. Hvis jeg i overskriften kan læse at det er udfordringsstemmer man søger - jamen så går jeg faktisk heller ikke ind i dem... jeg hopper let og elegant videre....

• #22   11. mar 2008 Det vil jeg godt give dig ret i, men når du har klikket dig ind i tråden er der vel ikke noget der forhindrer dig i at bruge din tilbage-knap, så du ryger ud igen ?!

Som et konstruktivt forslag - for det her kan diskuteres i en uendeligehed - kunne man oprette en forumgruppe for alle dem der hylder dette formål.....

Just a thought smiley

• #23   11. mar 2008 Helt enig Christian... selvfølgelig kan man trykke retur hvis man komme ind på sådan en tråd - og det gør jeg da også de fleste gange... men derfor er det vel tilladt at give sin mening til kende.... og det sidste ud skriver - ja sådan en gruppe burde opretts.... men det bliver IKKE af mig.....

• #24   11. mar 2008 *GG* gad vide hvem der mon ville lægge ryg til den ??
    Vedkommende kunne jo risikere trusler på niveau med Muhammed-tegnerne....

• #25   11. mar 2008 :-))))))))))))))))))))))

• #26   11. mar 2008 Hey Christian - hvor bliver min høj af??? smiley

• #27   11. mar 2008 *GG* Henrik,

sorry den misforstod jeg sgu - troede du havde din høje til min ged *LOL*
    Den kommer sgu med det samme !!!

Take care smiley

Kommentér på:
Kan det virkeligt passe,

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce