virkeligt skræmmende fænomen.... {{forumTopicSubject}}
Dette er ikke ”rart-at-vide”-information…
Alle har formentlig børn og børnebørn, som bør advares mod dette forfærdelige fænomen.
Ifølge hospital og politi blev en kvinde bortført fra en natklub, voldtaget flere gange og efterladt. Hun var ude afstand til at huske, hvad der var sket, men prøver afslørede de gentagne voldtægter, og sammen med spor af Rohypnol i blodet fandt man også Progesterex, som er en lille sterilisationspille. Præparatet anvendes nu af voldtægtsforbrydere i forbindelse med fester, så de kan både voldtage OG sterilisere deres ofre. Progesterex kan fås hos dyrlæger til sterilisation af større dyr.
Rygterne vil vide, at Progesterex anvendes sammen med Rohypnol, den såkaldte ”date rape drug”. Som det gælder for Rohypnol, skal Progesterex blot kommes i pigens drink. Hun vil derefter være ude af stand til at huske noget som helst af det, der er sket aftenen før. Progesterex opløses meget hurtigt i drinken og sikrer, at offeret ikke bliver gravid efter voldtægten, og voldtægtsforbryderen behøver ikke bekymre sig om en eventuel fadderskabssag flere måneder snere.
Præparatets virkning er ikke midlertidig - den er permanent! Progesterex er udviklet til sterilisering af heste. Enhvert hunkønsvæsen, som tager stoffet, vil aldrig kunne få børn.
Slynglerne kan få præparatet fra alle dyrlægestuderende. Det er uhyre let at få fat i, og Progesterex kan meget vel være det næste stof, der ”slår igennem” i nattelivet. Hvor utrolig det end lyder, så findes endog internetsider, der beskriver, hvordan man anvender stoffet.
Send dette til alle, du kender - specielt piger. Pas på, når du er ude - lad ikke din drink stå, uden at du holder øje med den. Gør dig den anstrengelse at videregive denne besked til alle, du kender - og drenge: Fortæl historien til de piger, I kender.
VIDEREGIV INFORMATIONEN!
Megan Phillips
Psychological Services
Corrections Victoria – England
14.11.2005
Health News 2005
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 1.126
Undskyld min mening, men man får virkelig lyst til at trampe på dem der gør det's hoved!!
apr 2004
Følger: 42 Følgere: 42 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 850
sep 2005
Følger: 49 Følgere: 45 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 773
Stoffer er bare ikke noget man skal spøge med, nu har jeg selv haft det tæt på for noget tid siden og kan se eftervirkningerne nu... (ikke mig selv) og det er sq ikke liiiige skide fedt egentlig
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
grundliggende er min simple holdning at vi burde genåbne de gamle koncentrationslejre og bruge dem til voldtægtsforbrydere og pædofile. så kan man lige få tjekket om gasforsyningen også stadig virker
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 257
HVIS stoffet eksisterede, ville man nok bruge det til at sterilisere kvinder med istedet for operation.
Rohypnol eksisterer derimod og date-rapes med rohypnol er også forekommet. Så ja, pas på jeres drinks, men det har man jo altid skullet alligevel...
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.424
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
virkeligt skræmmende fænomen....