for fed blanding for fed blanding
jeg har efter at have forhørt mig rundt omkring, kommet til den konklusion at min GSX-R 750 får for meget benzin. Det er blandt andet kommet til udtryk ved at den er lidt svær at starte, bruger overdrevet meget brændstof, har svært ved at køre med lave omdrejninger osv... Mit spørgsmål lyder nu på, hvordan ændres det, hvor meget skal skilles ad for at justere det og hvordan gøres det nemmest? Da det er en 96´er er der jo ikke indsprøjtning på, så går ud fra det skal gøres manuelt. Kan man gøre det selv, eller skal den til mekaniker, og er det en større operation?
håber der er nogle der har erfarring med dette, som kan hjælpe...
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 30
Hvis ikke du ligger inde med nogen form for måleudstyr til det, kommer du ikke meget videre end du er nu.
Man kan "sjusse" sig til meget, men aldrig noget der er godt nok.
Jeg vil råde dig til at aliere dig med én som har noget måleudstyr, eks.vis fra Innovate.
Bruger det selv og det VIRKER...
Noget helt andet er, at hvis du ikke direkte har skruet i din motor, ser det lidt mærkeligt hvis det er indstillingen i karburatorerne der skal justeres.
Prøv som en start at rense svømmerhusene, dyserne, benzin og luftfiltre..
God arbejdslyst..
mar 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 31
En mekaniker med et måleudstyr er vejen frem. Det tager maks 2 timer, så var det justeret. Som der bliver sagt er det ikke verdens største indgreb.
Min er samme model/årgang som din.
jan 2007
Følger: 27 Følgere: 28 MC-er: 8 Emner: 107 Svar: 147
for fed blanding
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside