1.001 visninger
|
Oprettet:
el problem / Lys på CBR 125 {{forumTopicSubject}}
Folkens..... Uuuuuh irriterende. Den CBR 125 jeg lige har købt har mistet det korte lys i højre side, sådan on and off som det nu lige passer den. Det tyder på en løs forbindelse et sted, for pærens tråde inde i er hele. Hvor er det højest tænkeligt at den løse forbindelse er?
Hvis der er nogen i Bambi logen omkring Holbæk der har lyst til at hjælpe, hører jeg meget gerne fra dig.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
jan 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
jan 2008
Følger: 1 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 48
få fat i et voltmeter, (testmeter) der kan måle ohm. (modstand) og volt. Gerne med en bip funktion, så du kan se om der er forbindelse gennem ledningen.
Sandsynligvis er problemet dårlig stelforbindelse, prøv det af først med et voltmeter. Er den forbindelse i orden, så er det sikkert et stik, som er iret eller har en skidt forbindelse. Næse mulighed er en dårlig ledning, hvilket er nemt at konstatere med voltmeter.
Er det intet af ovenstående, så er det mere kompliceret og bøvlet. Men kommer der strøm til, og kan strømmen få stelforbindelse, så er tingene i orden.
God arbejdslyst
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 305
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 177
Jeg går igang, og så smider jeg da lige en besked når problemet er løst
sep 2007
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 18
Det mest sandsynlige er fatningen til pæren, dernæst kontakter, eller hjemmesamlede ledninger. og slutteligt stik.
GOD JAGT !
el problem / Lys på CBR 125
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside