El problem {{forumTopicSubject}}
Hej Mcg
Jeg har problemer med strømmen på min cykel har monterer en 6 Way fuse box og sat varmehåndtag gps og usb lader igennem den men strømmen forsvinder efter 5-6 dage har prøvet med stel direkte fra batteri til div udstyr og prøvet at tage stel fra stellet stadig det samme har så prøvet at afmontere en del af gangen stadig det samme hva f... sker der lige ??
Har lige købt et nyt lion batteri så det skulle være ok
Nogen ider ?
jul 2007
Følger: 123 Følgere: 104 MC-er: 5 Emner: 64 Svar: 593
Tænker det måske kan være en blanding af alle... Mange af den slags lade-agregater bruger strøm i stand-by.. Evt. kan dine varmehåndtag også have et stand-by forbrug.
Kan der evt. være et forbrug på selve fuse-boxen? Kan se den er monteret med LED...
Tjek alle forbindelser igen.. Hvis der er noget der bare er en lille smule "Sketchy".. så lav det 112%... Her tænker jeg samling af ledninger. Alt skal være loddet og krympeflexet.. ikke noget med strømtyve, kronmuffer og isoleringstape...
Hvis du har det rigtige måleapparat, kan du måle dig frem til hvor forbruget evt. forsvinder hen...
Ellers er jeg nok lidt blank ud over det...
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 1.875
Hvis ikke, så kan de ting du har smidt på den, dræne batteriet når mc'en er slukket.
jul 2016
Følger: 12 Følgere: 268 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 299
Slettet bruger
Den med et relæ havde jeg ik tænkt på måske det var en ide har du et link til det jeg skal bruge og hvordan det skal settes sammen
jul 2007
Følger: 123 Følgere: 104 MC-er: 5 Emner: 64 Svar: 593
Det skal enten sættes mellem batteri og sikringsboks (alt efter hvor meget strøm det skal trække ialt), eller mellem hver enkelt stykke tilbehør.
Sådan et relæ kan fået i både biltema, thansen osv... det skal bare være et standard relæ...
Der findes masser af enkle forklaringer På Youtube...
jul 2016
jul 2016
El problem