{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

bedømmelser ? {{forumTopicSubject}}

halløjsa mc godtfolk,ville da lige høre jeres mening om det med bedømmelser,jeg er selv den type der syntes det er sjovt at bedømme og udfordre/modtage samme og sådan,især her i den kedelige vintertid,men efter hvad jeg kan se på min egen maskine,er det da vist langt flertallet der ikke gider den slags,der er masser der kigger,men ikke ret mange gir en dom.
jeg dømmer selv altid,men må jo imrømme jeg generelt kun går ind på cykler jeg selv ville køre på,og jeg dømmer kun hvis jeg syntes cyklen er i orden,jo ikke meget skægt ved at give folk dårlige bedømmelser,så hellere lade være.
anyways,kunne da godt tænke mig at høre andres syn på sagen.
ha en fantastisk weekend smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bedømmelser ?
  • #2   25. jan 2008 Jeg tager det med ophøjet sindsro, som værende fis og ballade og i øvrigt en sjov feature her på sitet. Giver selv bedømmelser, men altså ikke efter noget specielt, så ja, det bliver som så mange andre næsten altid til en høj.

    Kan godt forstå, man bliver lidt negativ, hvis man tror det betyder en masse, men så er man nok det forkerte sted. Fair nok - der er heldigvis en god del saglige indlæg, men også meget pjank og pjat og drengerøvsrelaterede indlæg - men hva', det er bl.a. også derfor jeg har profil her smiley

    Jakob


  • #3   26. jan 2008 Giver som regel de mc'er som jeg synes er fede en høj stemme.. Så er det også nemmere at finde dem igen..

Kommentér på:
bedømmelser ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce