{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

bedømmelser! {{forumTopicSubject}}

Jeg forstår stad ikk det der point system. PRøv lige at forklar mig det.

7 er xtra lækker

5 er lækker
4 er over midddel
3 er middel
2 er under middel
1 er kedelig

Kedelig, jeg vil da mene en gs500 er kedelig (no offence, det er en god maskine), da der er 1 million af dem og alle ligner hinanden! Skulle den være liret lidt op og kælet for ja så er det en anden sag!

Hvorfor skal alle cykler næsten have 7?!
Det kan da ikke passe at alle cykler er xtra lækre? Og det kan da helelr ikek passe at alle mcister har samme smag?
Hvorfor bliver folk fornærmede over et 4 tal der er over middel. Fik vi alle 13 da vi gik til eksamen i sin tid da?

smiley
Forstår bare stadig ikke de bedømmelser! 50% ligge rjo over 6 på skalane, dvs over lækker og under xtra lækker!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bedømmelser!
  • #1   28. feb 2005 Og nu vi er ved det smiley
    Det er osse sjovt som pointene brugerne imellem sstemmer overens. Giver man en 3 eller 4 får man straks det samme i hovedet selv. Selvom forskellen cyklerne imellem er stor. Og hvorfor skal man males privat fordi man har givet en ærlig og subjektiv bedømning af en andens cykel?
    gah!


  • Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    aug 2004

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 64
    #2   28. feb 2005 Here we go agin

  • #3   28. feb 2005 Hvad er det vigtige ved den her side ???

    1. At den er 100% korrekt uden noget pis, så alle de små 250-500ccm vil blive buet ud, og alle busa'erne og duc'erne ville overskygge alle de andre ?

    ELLER

    2. At langt de fleste mc'ister bliver glade for at få en god bedømmelse, også selv om de ikke lige har råd til eksempelvis en tl1000.

    Det drejer sig sq da om at vi allesammen har en side som vi er glade for, og gider at bruge, når frosten og salten truer udenfor. Iøvrigt er jeg 100% sikker på at man kan være lige så glad for en gs500 som man kan for en tl1000. Og hvis det er tilfældet hvorfor skulle en gs'er så ikke kunne få 7 ???


  • #4   28. feb 2005 Kan sagtens se hvad du mener og er skam osse enig mere eller mindre. Dog mener jeg ikke en pointskala har noget at gøre med cyklens model, ccm eller pris! Det er jo en smagssag hvad man kan lide. Det samme gælder jo for vin. En dyr vin er nødvendigvis ikke god på alel smagsløg!
    Jeg sigerheller ikke at en gs´er ikke kan få 7 eller at en tl´er ikke kan få 1. Det er jo en individuel smagssag hvad man kan lide. Det er netop det jeg mener. Hvorfor bedømmer man ikke ud fra sin egen smagsag. Så vil der jo komme noglet større afvigelser i pointsystemmet.
    smiley


  • #5   28. feb 2005 og så er vi faktisk osse ude over det, at folk giver det samme som de selv får! smiley

  • #6   28. feb 2005 Hvorfor i alverden nedlægger webmaster ikke bare det bedømmelsessystem!!???? Der er alligevel så mange meninger om, hvordan der skal eller ikke skal bedømmes. Om det hele baseres på kammerateri eller folk bare synes, en to-hjuler over 125 ccm er et 7'tal eller 1'tal værd, så vil der altid være folk, der ikke er enig. Jeg synes naturligvis - som alle andre - at min egen cykel er 7 værd, men det rager mig da en høstblomst, om andre synes, den er 1 værd. Det er jo ikke ligefrem fordi der er en første-, anden- og tredjepræmie. Hvad godt skal bedømmelsessystemet gøre??

    Nedlæg lortet!


  • #7   28. feb 2005 Kan i ikke bare være ligeglade med de point.....
    dette emne er er jo blevet udkneppet 30 gange.....
    smiley


  • #8   28. feb 2005 Wow... Min tidsmaskine virkede!!!
    Eller er der bare en der har taget det samme emne op igen (igen, igen, igen) ? smiley


  • #9   28. feb 2005 Weee.... Min tidsmaskine virkede!!!
    Eller har vi bare det samme emne oppe og vende igen (igen, igen, igen) ? smiley


  • Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    aug 2004

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 64
    #10   28. feb 2005 Har du også en???
    I min kan jeg rejse frem i tiden. Og jeg kan fortælle dig en lille hemlighed: I næste uge er der en der påretter emnet igen. Bare vent og se. Den er god nok. Men lad være med at sige det til nogen.


  • #11   28. feb 2005 Gutter og gutinder... Jeg tror sku ikke der bliver nogen MC season for mig i aar...
    Skal jeg fortaelle hvorfor....

    Jeg har sku snart saa meget tynd hud i roeven, af at skulle hoere om dette point system hele tiden... Drop de stemmer... folk er glade for deres maskiner, og det er det vigtigste...
    Saa lad emnet ligge...
    Ellers burde webmaster fjerne stemmemuligheden...

    Haaber i kan se hvad det er jeg mener...??? ;o)

    Rune D.


  • #12   28. feb 2005 jamen jeg er ny herinde, så har ikek set det har været oppe før smiley

  • #13   28. feb 2005 helt ny er du da ikke

    om 1 uge har du været oprettet 1 år


  • #14   28. feb 2005 ro på nu folkens... vi snakker da osse dagligt om vejret....

  • #15   28. feb 2005 Ding-ding-ding,,, og kampen er igang igen....:-))

  • #16   28. feb 2005 Nogen der har en pose popcorn ????

  • #17   28. feb 2005 Kamp og kamp...

    Ej, synes bare det er oppe og vende lige lovligt tit...

    Men kunne da godt bruge en omgang popcorn... smiley

    Rune D.


  • #18   28. feb 2005 stenn. Jeg har været inaktiv i MEGET lang tid. Oprettede en mc, var her i 1 uge og så stort set ikke mere.


  • #19   28. feb 2005 ja kampen kører igen og der bliver kastet mudder.....
    men indrøm dog at dette emne ikke er noget vi kan blive enige om... jeg bryder mig ikke om at give under 5... så dømmer kun dem jeg mener er over 5..


  • #20   28. feb 2005 desuden hvis folk har "ondt i røven" over et emne der har været oppe, så kan de j lade være med at læse eller svare på det.

    Der kommer hele tiden nye folk til herinde, så det er jo nok svært at undgå det ikke dukker op af og til! Og der må jo være en grund til det hele tiden dukekr op!

    Desuden var det ikek noget surt opstød jeg kom med. Men savnede nærmere een forklaring på det. Men straks er folk på klingen af en.!


  • #21   28. feb 2005 Jamen hvorfor smider folk mudder?
    Jeg har sq ikke fornærmet nogen! Jeg har bare ytret min mening, og spurgt hvordan i mener tingene hænger sammen.


  • #22   28. feb 2005 Hej Sebastian...

    Det var vist mig der udtrykte mig meget kunstfærdigt... eller hvordan det kan formuleres... Du formulerede det bare lidt pænere end jeg gjorde... ;o)
    Det har ikke noget at gøre med at jeg har "ondt i røven" over selve emnet, men mere at det har været oppe og vende, lige lovlig mange gange... Men hvis du har været inaktiv, så havde du ikke mulighed for at følge med i "debatten"... he he... smiley

    og, JA, jeg kunne jo bare lade være med at svare... Det har du ret i... ;o) men synes nu alligevel at jeg ville komme med min mening omkring emnet...

    Rune D.


  • #23   28. feb 2005 Helt ærlige Sebastian hvis jeg kun fik 1 taller var jeg totalt ligeglad, vi har jo alle sammen selv valgt vores mc som vi nu godt kan li & har råd til, jeg havde kun penge til en Bandit men er glad for den.

    ses der ude snart smiley


  • #24   28. feb 2005 som ejer og bygger af streetfighter kan jeg kun sige at jeg ikke stemmer eller giver karaktere mere. om folk kan li min??? fuck det. den er bygget efter min smag. ikke andres. hvis andre kan li den, så ok. tjekker det ikke mere. og lad så emnet være dødt
    til næste gang


  • #25   28. feb 2005 Vi er helt enig Don O

    Syntes selv en GS 500 er en fin maskine vi vælger jo selv,

    p.s. tryk lige på caps look næste gang du skriver, det er lidt nemmes at læse,

    Hyg


  • #26   28. feb 2005 smiley
    hulk. Jeg skriver jo ikke en gs500´er skal have 1 fordi det er en gs´er. Men at man skal lade sin egen smag bedømme hvad den skal have smiley Jeg kender flere møgfede GS´ere. Kender osse nogle der ikek er fedem ligesom jeg kender nogle tl´ere jeg ikek synes der er fede,
    Så beklager da meget i tager det så nært det jeg sagde med gs´eren..

    Se fx ham der har kommenteret på min. "lige til en 4´er"
    Det er reelt nok, og intet ondt i det. Jeg har osse givet cykler 4. Men når begrundelsen er at jeg skal have 4 fordi jeg har givet ham 4, der står jeg af. Så er meningen med hele systemmet jo død.

    smiley



Kommentér på:
bedømmelser!

Annonce