481 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Adskille zx7r Adskille zx7r
Skal i gang med at lave lidt småting, så jeg skal have nogle kåbedele af og skilt bagenden ad - nogen gode råd vedr. rækkefølge, svære steder, hemmelige splitter etc?
0 synes godt om
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 154
...ja, det gik så fint derudaf - men nu kan jeg simpelthen ikke få den forreste kåbedel af (den med lygterne) - har fjernet alle skruer i nederste del (3 udvendigt og 2 indvendigt) i begge sider + bolte ved "instrumentbordet" - men jeg kan stadig ikke trække kåben af - det er ligesom om den sidder fast et eller andet sted midtpå (omkring lygten måske?), da den har sluppet nede for neden og hele overdelen kan bevæge sig.
Nogen forslag?
nov 2007
nov 2007
nov 2007
Det hele er løst - den har sluppet forneden og hele toppen vipper fint med ud - men det er ligesom om, at dne sidder fast nede for nede ved lygterne, for neden af dem synes jeg - men kan sgu ikke se noget som helst der skulle kunne gøre det.
nov 2007
BTW - ved du hvordan man piller de forreste blinklys af - syne sikke umiddelbart jeg kan se hvordan man adskiller dem?
nov 2007
Ang. blinklys - ja, jeg kan komme til dem nu efter jeg har taget luftindsugningen af - og jeg har fjernet en skrue og et beslag bag på dem - men hvad så, det kom de ikke løs af og der er ikke mere at skrue, skubbe, hive, fjerne???
nov 2007
Og blinkene kom også af - der sidder en ekstra metalplade inde i gummiet på bagsidne der også skal af.
Tak for hjælpen - og tålmodigheden.
Adskille zx7r
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside