1.206 visninger
|
Oprettet:
Yamaha R6 vs. Suzuki GSX 600R. {{forumTopicSubject}}
Hejsa.....
Jeg går og overvejer at sælge min gamle kværn og så købe ny til næste år. Har kigget på lidt forskelligt men er endt på disse to, men kan ikke rigtig bestemme mig, når man kigger på data er de næsten ens. Så det er jo næsten kun design og fabrikat der kan afgøre det.
Hvad ville i vælge??
Rasmus
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 28
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 173
Mvh. Morten.
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 7 Emner: 17 Svar: 127
Tag og kør en tur på dem først, men man skal heller ikke være blind for det førstehånds indtryk man får af cyklen når man ser den, den skal kunne fornøje øjet hver gang man kigger på den og så hjælper det lige lidt hvis man ikke kan det og den bare har nogle gode specifikationer og et godt navn..... Er skide glad for min R6 og med mine nye potter siger den også vildt godt synes jeg, den originale potte er noget crap og siger som en symaskine. Synes ozze personligt GSX-R 750 er fed og det samme med GSX-R 600 rå bagende, men har ikke prøvet at køre dem endnu. Gearingen på R6 går perfekt og den trækker fint, skal dog bare have en powecomander og KN filter på i vinter så jeg får mere trækkraft i mellemområdet.
Kunne godt tænke mig en GSX-R 1000 på et tidspunkt når økonomien er til det, den er for vild.
Held og lykke...
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 15
hel og lykke
Yamaha R6 vs. Suzuki GSX 600R.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside