BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

Medlemmer: 1.395
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
525 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

6000 km service + mineralsk olie ? 6000 km service + mineralsk olie ?

Kære forum. Jeg har nu haft min cykel et par måneder og den har kørt omkring de 6000 km.. Jeg skal derfor have den til service, men må indrømme jeg ikke aner hvor sådan noget foregår.. Det skal helst være i aalborg området eller ved hadsund.. Nogen der kender et godt sted? Jeg har fået fortalt af en kammerat herinde at min maskine kører på noget mineralsk olie endnu og det ikke er godt at give den fuld omdrejninger.. Hvad er jeres forhold til dette faktum og hvorfor har ingen fortalt mig det? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  6000 km service + mineralsk olie ?
  • #1   15. jul 2007 det er vel bare at køre den ud til motorgården i svenstrup.
    Har de ikke godt nok suzuki, det mener jeg nemlig de har

• #2   15. jul 2007 aner det ikke... jeg ved ikke hvor jeg kan finde et værksted til min maskine eller om den har mineralsk olie på nu... Det er min kammerat Tiger herinde der siger den kører med mineralsk olie endnu og skal køres skånsomt indtil videre... har ingen forstand på det selv hvis jeg skal være ærlig...motorgården i svenstrup lyder som et fornuftigt valg... Vil prøve at ringe til dem.

• #3   15. jul 2007 På dmcn.dk kan du finde både forhandler oversigt samt anmeldelser.
    Mineralst olie er noget man bruger på gamle motore. (altså ældre end den på GS'eren ;o)) En delsyntetisk 10w-40 er det der skal på. Og så burde den skam også være kørt til nu, så du kan sagtens give den fuld hane når motoren er varm. Men vent lige til efter olieskiftet.

• #4   15. jul 2007 oki... tak for hjælpen Jesper...

• #5   15. jul 2007 og jer andre selvfølgelig.. smiley

Kommentér på:
6000 km service + mineralsk olie ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce