Opfriskning {{forumTopicSubject}}
Skrevet: 24-06-2007 15:29:49
Slet hele emnet
Hej Alle
Jeg får sommerferie efter årets sidste eksamen på tirsdag ( Alt alt alt for dejligt) inden jeg begynder på sommerferie jobbet.
I forbindelse med den lille uges ferie, da overvejer jeg stærkt at friske Helena op. ( Jeg synes, at hun her på det sidste har hængt lidt med næbbet, og ligegyldigt om jeg kommer med blomster, fortæller hende jeg elsker hende eller finder den akustiske guitar frem og synger små seranader til hende under MC dækkenet kan man godt se at alderen har haft taget sin tørn på hende. )
Så here goes - Håber i er tålmodige der kommer en hel stribe.
1) Rust på stel - Hvordan fjerner jeg dette, hun er ikke gennemtæret, men alligevel er det ikke for kønt.
2) Skal jeg male det bagefter?
3) Vil gerne også fjerne rust under kåben, er den ok nem at få af og på, eller skal jeg bare huske, at det er meget uhøflligt at kigge en kvinde op under kjolen?
4) På tanken er det nogle små korrosioner i lakken, tror den tidligere ejer har haft sådan en fetish for nitter på bukserne hvilket har risset og lavet små huller. Kan man få dæklak som min far har til sin bil?
5) Jeg synes, at hun er blevet sådan lidt sløvere i den end da jeg lærte hende at kende. Kan jeg undersøge om dette bare er en subjektiv diagnose, eller der rent faktisk er patologiske forandringer?
Sidste spørgsmål er lidt off topic. Men jeg prøver at få overtalt min far til at bruge lidt af friværdien på en MC. Nogen overtalelses tips? Og hvad skal han have? Han har ikke noget kort, men hva'? - Han er meget imponeret af choppere, både fordi han godt ved, at han er gammel (55 ) og derfor ikke vil have noget racerværk, idet han sidestiller dette lidt med et eller andet Peter Pan kompleks ( har prøvet at tale ham fra det, men han har vel læst et eller andet pseudo videnskabeligt blad eller noget). En anden faktor, er at han vist altid har set lidt op til Peter Fonda i Easy Rider.
På forhånd tak - Og håber ingen bliver fornærmet af min søndags "gider ikke at læse" kedsomhed
Mvh
Søren
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.086
Hvis jeg var dig, så gør det til dit vinter hobby.... Strip cyklen helt ned og så igang med at gøre den pæn....
MC mekanik er ikke raket videnskab, men har man 10 tommelfinger, så er det måske bedst at holde sig fra det...
Anskaf en Haynes manual, så får du pæn hjælp til og skille og samle min MC igen...
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 83 Svar: 510
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.086
Når du piller kåben af, så sikre dig alle skruer er fjernet.... For så falder kåben nærmest af af sig selv.... hvis ikke, så mangler du nok en skrue eller 2...
Håberne tåler ikke så meget, så værd forsigtig ....
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 41 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 400 Svar: 2.377
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 83 Svar: 510
Hvordan kan man finde en farvekode
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 41 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 400 Svar: 2.377
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 218
maj 2007
Følger: 45 Følgere: 42 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 606
Opfriskning
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside