{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Opfriskning af sort udstødning {{forumTopicSubject}}

Hej alle.. Jeg vil høre om der er nogen der kender en metode at opfriske sin sorte udstødning, uden at male den? Har en Dyna fra 99, med Thunderheader udstødning på, og den er lidt kedelig i den sorte farve. Ikke noget slemt, men den kunne godt bruge lidt liv. Specielt på den forreste del.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opfriskning af sort udstødning
  • #1   27. mar 2024 Det der kan du ikke opfriske uden ny varmefast maling, det tror jeg ikke ihvertfald.
    Med chrome er der en del tricks men det er også en helt anden boldgade end sortmalet udstødning.

Omvendt er det meget nemt og taknemmeligt at male et flot resultat på egen hånd med spray.

• #2   27. mar 2024 Jeg er meget overbevist om, at spraymaling ikke holder til varmen. Jeg har prøvet det flere gange med varmefast maling. Endda maling til pejseovn. Det holder ikke i længden.

• #3   27. mar 2024 Nej det skrev jeg så ikke, men hjemmemaling skal selfølgelig opfriskes hen ad vejen.

Dog holder VHT maling bedre end så mange andre, men i det hele taget er malede udstødninger ikke holdbare som chrom... De er også billige at fremstille

• #4   27. mar 2024 På billedet ligner det rustfri og ikke sort......tager jeg fejl ?
    Hvis det er rustfri og det er misfarvet, så forhandles der noget i Tyskland der hedder Optiglanz eller noget i den stil. Det er nok pisse giftig, men det laver mirakler med misfarvet rustfri udstødning.

• #5   27. mar 2024 Det skal bare køres til smiley

• #6   28. mar 2024 Har malet 3 sæt udstødninger med denne her. Holder super m.h.t. varme, men er ikke særlig ridsefast. https://www.24mx.dk/product/varmebestandig-maling-corroprotect-400ml-sort_pid-PIA-192338

• #7   29. mar 2024 Udstødningen er pillet af, og bliver malet i morgen med varmefast spray. Så må det holde så længe det kan, og så for det bare en gang mere. Vil dog forsøge at anskaffe det forreste varmeskjold i crome, for at beskytte den del så meget som muligt.. Det er kun den forreste del der ser sådan ud.. Resten ser sådan set okay ud..
    Tak for svar alle sammen smiley

Kommentér på:
Opfriskning af sort udstødning

Annonce