{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.941 visninger | Oprettet:

Kvalitets Mc {{forumTopicSubject}}

Hey Tøffere

Jeg er virkelig en uheldig gut - Har købt mig en kinesisk Mc'er og der er ikke det der ikke har været i vejen med den. Nu skal den på værksted efter jeg ved ik hvor mange gange - og jeg kan mærke på mig selv at jeg spilder min tid med det. Jeg er for perefktionistisk til det pjat.

JEG VIL HAVE KVALITET : Så kan i hjælpe mig med at finde frem til en ordenlig Yamaha, Suzuki eller andet driftstabilt hvor det bare spinner som det skal. Højest sansylig brugt..

Jeg har slet ingen nydelse i MC-Livet endnu og jeg søger seriøst efter "lykken" ved at have en Mc.

Jeg må i samme omgang nok også smide flere penge efter en ordenlig motorcykel og ikke sådan noget billigt lort jeg har fået mig.

:o( Øv bøv, håber i kan forstå mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvalitets Mc
  • #1   24. maj 2007 Hej Andy.

    Det var da trist at høre.

    Allerførst vil jeg sige at du nok får lige så mange anbefalinger som der er cykler her i gruppen.

    Jeg tror ikke at du får problemer uanset hvilken japaner du vælger så jeg vil anbefale dig først at vælge hvor mange penge du vil kaste efter en mc.

    Dernæst skal du vælge om du vil have 1 cyl, række eller V motor. Hvor stor skal motoren være. Vil du have kæde, rem eller kardan.

    Endelig vil jeg anbefale dig at prøvekøre så mange forskellige som muligt for at få en fornemmelse af hvad der passer til dig. En god ven sagde engang til mig at en mc skal passe ligeså godt som en ny habit. Først derved får du den optimale køreglæde.

    Når alt dette er sagt ved jeg også at man køber mc med hjertet og ikke med hjernen. Men det er jo det som er så pragtfuldt.

    Held og lykke med at få køreglæden tilbage.


  • #2   24. maj 2007 Jeg synes at den Honda shadow er røv lækker - men den er godt nok smådyr..

    Er studerende og prisen på en China bike passede bedst til mig.

    Jeg er sådanset ligeglad med hvor mange cylindre Mc'en har. Bare den har 20 heste som minimum. 2 sæder..


  • #3   24. maj 2007 Op til 20 kilo for at være realistisk..

    Og nej, det har du helt ret i.. spild af tid


  • #4   24. maj 2007 Er PT 190 høj.. så det skal ikke være en mini mc

  • #5   24. maj 2007 Har du nogle modeller evt smiley ?

  • #6   24. maj 2007 Tak for linkene

    Shadow 500 cc er lækker


  • #7   24. maj 2007 det var da trist andy, men den rebel morten fandt har lav km, og et fint bud.
    helt ærligt så troede jeg kun at den manglende kvalitets snak mht knesere var varm luft, men det er det vist ikke kan jeg høre.
    det er bare op på en jernhest igen af et velprøvet klassisk mærke, så går du aldrig galt i byen, held og lykke med at få mc modet tilbage.


  • #8   24. maj 2007 Camilla har efter min opfattelse meget ret. Der hersker fordomme mod viragoerne her i DK.

    Tag til USA en gang. Her erVirago 700 "the best allround V2 mid-size 1985-1998!!!


  • #9   25. maj 2007 Tak for det Gutter og gutinder.. Det er pænt at skrive sådan til mig smiley

    Jeg må give det en ordenlig tænketur..

    Go aften!


  • #11   25. maj 2007 Andy:

    Hvid pengene er små og du gerne vi være lidt i Chopperstilen, så er Kawasaki LTD 545 ikke så dårligt et bud. Tilsvarende kan du af og til finde Kawasaki VN 500 og EL250/450.

    Lidt på samme måde med Honda Rebel 250/450

    Disse cykler er lidt ældre og har ikke V-motor, men det gør dem ikke mindre "ægte". Hondaerne er ægte cruisere, mens Kawasakierne er lidt mere power-betonede.


  • #12   25. maj 2007 >Knud, den hedder LTD 454 og ikke 545 :-))

    Og du har fuldstændigt ret, der er skud i de små kawaer


  • #13   25. maj 2007 Gert

    Hvilken Kinroad Mc havde du?


  • #15   25. maj 2007 Hey Gert

    Okay - min har dog ikke disse problemer - men den har en skod kobling som laver rystelser når jeg kobler ud. Så er tanken blevet utæt, blinklyset virker ikke og tankmåleren viser ikke korrekt. Det er problemerne som den har nu (er på værksted) - Men der har været meget inden som jeg selv måtte fixe på den.

    Ret provokerende. Dog er en Virago 250 en mindre Mc'er - har prøvet og sammenlignet. Lidt for lille til mig desværre..


  • #16   27. maj 2007 av en utæt tank???? det lyder helt sindsygt. så stemmer det godt med at de siger det er noget skidt da


  • #17   27. maj 2007 Ja sq.. hvad er meningen..

    Fed bike du har!


  • #18   27. maj 2007 tak, de skule da have kastet sådan en maskine i hovedet igen det er jo vanvid, de er dog testet mange steder hvor der står man får meget for pengene.......
    de skulle fandeme tvinges til at æde den........ håber da godt nok du får den solgt, og finder noget bedre, tænk sig at på en vmaskine fra de kendte mærker, får du en maskine der ruster op inden maskinen stopper, ja eller du glemmer at fylde benz på.
    vi burde sku starte en indsamling til dig. eller har du kasko på så jeg bare skal komme og stjæle den. hehehihi


  • #19   27. maj 2007 og til jer andre, min opfattelse er at en virago er bestemt af ligeså god kvalitet, som alt andet fra de kendte mærker..... jeg ville ikke tøve, hvis jeg sku have en maskine, og var vild med looket på dem......

  • #20   28. maj 2007 Hehe.. Rolig nu brian ;o) Har ikke kasko på en maskine der koster det samme som en kasko forsikring :o)

    Men det glæder mig at du giver støtte!

    En anden ting er at jeg er en ung knægt der bare vil have en MC - Så er 100 kilo mange penge - og derfor var Kineseren jo et godt alternativ. Det skal lige siges at ALLE jeg kender med Kineser Bikes har INGEN problemer haft, så hvorfor skulle min da få det? - Det viste sig jo..

    Go neder ihvertfald..

    Jeg har sat mig for at hvis den ikke virker som den skal når jeg får den igen (efter værksted) - så vil jeg hæve handlen. Jeg synes jeg har alle gode grunde til at kunne gøre det.

    Skal jeg have en anden mc, vil jeg have en der har samme stil. Er ikke så glad for all around bikes og racere.. Kan godt lide chiller/ cruise chopper stilen. Og de er ikke rigtig til at få for småpenge.. Jeg synes stadigvæk at min China bike har et fedt look..


  • #21   28. maj 2007 Her er et godt link,- en side med oplysninger,- erfaringer,- fra ejere, mekanikere, værksteder, sider på nettet,,osv...

    Om de forskellige modellers gode og dårlige sider, og siden dækker motorcykler fra 1977 og frem til 2004.

    Faktisk lidt sjovt at se hvad erfaringer der er med de forskellige mærker og modeller, gode som dårlige, og hvor mange km der typisk er i flere af modellerne..

    http://www.totalmotorcycle.com/buyersguide.htm

    Mvh. Michael


  • #22   28. maj 2007 Fenris

    Jeg er grundlæggende enig med dig. Virago serien er rigtig gode cykler. De kører rigtig godt, god komfort og få tekniske fejl. Om man kan lide designet er en anden sag.

    Min datter tager kørekort lige nu,og jeg kæmper for at få hende til at sluge en XV 535 - men hun kan ikke lide den!

    Jeg ved, hvem der skal holde den ved lige, så den ville passe mig godt, og samtidig er det en cykel en begynder kan køre og vokse med!

    Som det ser ud lige nu ender det nok med en Savage eller Rebel 450.


  • #23   28. maj 2007 Savage er den jeg selv hælder til, hvis hun ikke vil have Viragoen - jeg vil aldrig mere selv eje en MC med kæde.

    Nu skal vi lige havé hende sat op på de forskellige - så kan det jo være hun skifter mening.


Kommentér på:
Kvalitets Mc

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce