Feedback på "Kvalitets Mc" :) {{forumTopicSubject}}
Hej Tøffere!
Jeg er ikke den mest aktive skribent på dette forum, men jeg har haft en periode med mange eksamner og er nu endelig blevet student - Jubii :oD
Jeg skrev et indlæg for ca. 2 måneder siden omkring min kedelige situatuation med min Mc'er. Og efter mange forgæves reperationer, fik jeg den aldrig til at kører korrekt (ny mc - og et dårligt værksted!!)
Men føler jeg mig nu endelig, som en Rigtig Biker!
- Jeg har fået mig en rigtig KVÆRN.
Suzuki LS650 Chopper - og hold da op hvor kører den bare suvirent lækkert.. Sammenlignet med en Kineser (haha). Fedt træk, ligesom at køre i diesel bil og en lyd og køreglæde der bare siger spar to! Jeg kan også nu følge med trafikken på den fede måde!
Så jeg vil helt sikkert forsøge at komme med på nogle af jeres hyggelige tøffer ture!
Vil lige runde af med at det blev til en happy ending Jeg er bare overdrevet glad!!!
Ha det godt folks!
Mvh Biker Andy
jun 2006
Følger: 38 Følgere: 36 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 172
jul 2005
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 23
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 51 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.363
Skal du så med på tøffeturen i morgen ???
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 24
Mvh. Thorsten
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Jeg er næsten færdig med en køreklar Savage (21 år gammel) til min datter - skæppeskøn knallert - den knokler bare afsted
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 49
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.576
Må vejret snart blive bedre!!
Jeg får snart taget nogle billeder, har også lige shinet kværnen op, så den er bare blevet rigtig fed :o) Er meget grundig med sådannoget pudseri hehe..
Gert (Vejle) -
Jeg skal ud og køre i vogn i morgen, så det bliver desværre ikke til noget, men det skal nok komme
- Tak for info
Joachim A
Jamen, det er den berømte kollega jeg har hørt så meget om! Det var seriøst noget af en tur.. Men selvom jeg blev gennemblødt, så var det en nice tur :o) Den kører bare!
Frederik E
Japaner er jo kvalitet, De laver Honda, Suzuki og Yamaha.. så det bliver jo ikke bedre :o)
dan clausen H
Jeg får den rettet hurtigst muligt!!!!
-Tak :o)
Feedback på "Kvalitets Mc" :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside