{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

3-4 måneder uden MC.......?? {{forumTopicSubject}}

Hej ZZR 600 folk smiley

Jeg sidder og undre mig......
Jeg fik betalt afgift i tirsdags og fik plade på min ZZR 600 og lige siden har jeg hver dag været ude at køre og også nogle dage, hvor det er blevet til flere gange.....
Jeg føler mig så fri, når jeg er ude at køre og jeg føler virkelig at jeg lever, når jeg sidder på kværnen...... Ved godt, at jeg er blevet bidt af en gal motorcykel og hvor er det da bare skønt smiley
Det jeg ikke kan forstå er, at jeg har kunnet klare ikke at kunne komme ud at køre i vinterperioden, det begriber jeg simpelthen ikke. Godt nok har jeg jo fået en større maskine siden sidste år og det spiller jo selvfølgelig en stor rolle til hvorfor, at det er så fedt.....
Fuck det bliver da hårdt til vinter, måske jeg skal fryses ned i den periode, hihi smiley
Ved at der er flere i denne gruppe, som har fået kørekort sidste sommer lige som mig, hvordan har i det?? I andre må selvfølgelig også gerne svare smiley
Længe leve MCér..... hehe.

/ Trine

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3-4 måneder uden MC.......??
  • #1   26. mar 2007 Og ja suk min kawa står bare inde i garagen og samler støv mens jeg tager kørekort... suuuuuuuuuuuuuuuuuk

• #2   27. mar 2007 Jesper... Ja jeg kan også huske det. Jeg tog mit kort sidste sommer, men havde købt min gpz500 inden kortet var i hus..... Var godt nok ude at trille et par gange inden kortet var i hus.....;-)

Claus.... du har ret, det er ikke fedt, at køre rundt og fryse og falde af pga is og nej man gider bestemt ikke at have mcén ødelagt efter salt. Men derfor er det jo lige hårdt, ikke at kunne køre i den periode..

/ Trine

• #3   27. mar 2007 Trine ja det Kan jeg jo ligesom ikke når afgiften ikke er betalt endnu såeh men så pænt og kigger på den samler støv i garagen indtil videre

Kommentér på:
3-4 måneder uden MC.......??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce