{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

Cykel til konen. {{forumTopicSubject}}

Da konen bliver 30 feb. 2006 og jeg nok ikke kan krybe uden om længere og sikkert oxo skal giftes forår/sommer 2006 (ej planlagt endnu men bliver det sikkert)
Derfor regner jeg med at vinterprojektet skal være en cykel til konen.....Vil gerne give hende en rullende surprisegave
Men hvilken?
Hun er 174 cm og vejer 55-60 kg alt efter indtag af flødskumskager. Er ikke super erfaren men fornuftig.
Budget max 30.000 ,helst det halve :), før ombyg/renovering (afgiften kan hun evt. selv betale) Det skal helt ikke være en metervare mc.
Sportsmc selvfølgelig....og hun er til det moderne look
Har ovevejet mange.
1. Gi hende den anden TT, har foreslået hende det men det faldt ligesom ikke i god jord. Kommer heller ikke på gaden igen.
2.Rfv 400 uaf jeg er normalt ikke til 400erne men de er sikkert fine pigecykler hvis man ellers kan få stumper
2. Vfr 400 uaf
3. Zxr 400 uaf
4. Cbr 600 f1 bygges om til ond streetfigther med afgift
5. nyere 600 uafg.
6. En gammel hærget RD 350 m. afgift skal så bygges grundigt om usd og 17 tommer
7. Cb 500 - gpz 500..... jeg kan ikke li... er500, gs 500
8. ducati monster ell. SS 600 uafg.
9. Strække budget en smule Bandit 600 kan nok ikke svare sig med en uden afgift.
10. Den urealistiske drøm 748
Hva siger I? Hva skal jeg vælge?
Har jeg glemt nogen...... 125-250 totakt nej tak..... og husk budget!
Tilbyd mig ikke jeres cykler der er til salg......der går lige nogle måneder før budget er på plads smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykel til konen.
Kommentér på:
Cykel til konen.

Annonce