Elverne

Elverne

Medlemmer: 9
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
590 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Forår Forår

Hej alle
Syntes der er lidt stille I vores gruppe, er der slet ingen der er igang med gøre klar til sommeren ? Noget som kunne være sjovt for andre at høre lidt om ?
Jeg har lige bestilt Nye støddæmpere til min, det blev kun til Hagon dæmpere, ny progressive fjedre til for gaflen - - eneste problem er at jeg ikke har fået dem endnu.... de er åbenbart bagud på fabrikken smiley -

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forår
  • #1   2. mar 2014 Er lige kommet hjem fra skiferie smiley Ja, min er bestemt ikke køreklar endnu, men jeg er også typen der først rigtig gider køre når temperaturen er over 18 grader smiley Lige nu er jeg ved at slibe og male tanken, og derefter skal der nyt sæde på. Så er den faktisk klar, selv om jeg gerne ville lave lidt mere, men jeg må jo se hvor langt jeg når i år. Ellers har jeg jo også noget at lave næste vinter smiley
    Hvad med at lave et lille Elver træf til sommer, evt. på Roskilde Havn eller Malerklemmen ved Borup.

• #2   3. mar 2014 Det er også bedst med minimum 2 cifrede varmegrader smiley
    hvorfor skal du have nyt sæde på ? Lyder som en god ide at lave et mini træf - vi aftaler nærmere når solen står højt smiley

• #3   4. mar 2014 Jeg har afkortet bagenden lidt, så skal igang med at lave/få lavet et kortere og lavere sæde.

• #4   4. mar 2014 ok - bliver spændende at se smiley

Kommentér på:
Forår

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce