649 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Endelig forår"
Endelig forår!!
Hey alle, Jeg købte min cykel i december måned, (som i øvrit er min føste mc). så der var sgu langt til den første marts! Jeg er ny her i gruppen og ville lige hlise på jer alle, og vi ses derude :...
Hey alle, Jeg købte min cykel i december måned, (som i øvrit er min føste mc). så der var sgu langt til den første marts! Jeg er ny her i gruppen og ville lige hlise på jer alle, og vi ses derude :...
Skrevet af: Kent P - 29. mar 2008
Endelig forår..
.. Så kom cyklen hjem - den er blever puset, nusset og plejet lige siden. Tjek de nye billeder :o) P.s. der kommer flere billeder når de nye wave skiver bliver sat på..
.. Så kom cyklen hjem - den er blever puset, nusset og plejet lige siden. Tjek de nye billeder :o) P.s. der kommer flere billeder når de nye wave skiver bliver sat på..
Skrevet af: Tonni (6270 Tønder) N - 29. feb 2008
JIHAAAA ! Endelig forår :D
Nye dæk på gixxeren og så lige små 100 km efter arbejde... Se [b]så[/b] er det forår.... :D Men det var godt nok ikke mange af jer jeg mødte derude ?? :O
Nye dæk på gixxeren og så lige små 100 km efter arbejde... Se [b]så[/b] er det forår.... :D Men det var godt nok ikke mange af jer jeg mødte derude ?? :O
Skrevet af: Carsten a.k.a. Fister® - 11. mar 2015
Spar penge på din forsikring
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 560 MC-er: 3 Emner: 70 Svar: 287
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 560 MC-er: 3 Emner: 70 Svar: 287
jan 2020
Følger: 45 Følgere: 42 Emner: 16 Svar: 280
Men savner faktisk en meteoroligsk forklaring på, hvorfor foråret typisk er koldere end efteråret efter klimakrisens start..
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 1.453
Og alt på cyklen virker tilsyneladende som det skal. Og det er jo det vigtigste.
Endelig forår
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside