Supermotard på gaden

Supermotard på gaden

Medlemmer: 114
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bøde..
  • #1   3. jun 2013 Alle de sjove steder, hvad vil det sige?? Hooliganism med trapper osv. eller offroad? smiley

• #2   3. jun 2013 Haha tænker sku på begge stedere. cykelsti, skovstier osv.. smiley

• #3   3. jun 2013 Går vel ud fra at det giver klip for at køre uden for kørebanen + en 1500 i bøde per forseelse?
    Men hvordan skulle en politibil også kunne følge med ud på stier og op ad trapper? smiley

• #4   3. jun 2013 tjaa, de kan vel nå at se min nummerplade ;).

• #5   3. jun 2013 Sandt..
    Tænkte, sådan rent hypotetisk, hvis nu en af jer har i gruppen, lavede noget lort og politiet så det(wheelie osv.), hvad ville i så gøre, taget i betragtning at i kører med nummerplade?? smiley

• #6   3. jun 2013 Altså man kan jo altid sige "jeg er faret vild" så har politiet jo pligt til at komme og følge dig til nærmeste offentlige vej..

• #7   4. jun 2013 Hvis du køre i skoven så kan man da ik få bøde for. Land manden som ejer skoven bliver måske skide sur. Måske hvis du ødelægger alt på din vej at du kan komme til at erstatte . Men jeg har aldrig hørt noget de gange jeg har taget en tur i skoven. Det er mest de mennesker som lufter deres møj hund i stats skoven som brokker sig. Men den skov er også spæret af for alt motor kørsel. Men hvis man ik køre som en stiv idiot så plejer folk bare at smile når jeg kommer.

• #8   4. jun 2013 i mit område er det mange stats ejet skove og grønne områder, og de fleste stedere står der "Knallert forbudt" - så det gælder vel også biler og mc'er går jeg ud fra hehe.

Kommentér på:
bøde..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce