Harley Forum

Harley Forum

Medlemmer: 339
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
2.194 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

køb af tank i tyskland køb af tank i tyskland

Hey, Harley dudes.
Skal have mig en ny tank til min sportster, og har kigget på nogen i usa, men har lige ladet mig høre at tyskland også forhandler meget Harley udstyr..
kender I til nogle tyske hjemmesider hvor de sælger tanke?
På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af tank i tyskland
  • #1   20. dec 2012 ebay?

• #2   20. dec 2012 tjo, men synes bare det er lidt sværere at sortere lidt.. tænker mere på en forhandler..

• #3   20. dec 2012 W&W er de BEDSTE. (og de har næsten alt det der er værd at have)

• #5   20. dec 2012 hvis det er til bobber still eller andet specielt, så er l-l choppers i holland rigtig gode og især på costumiceringsiden af sportstere...

• Anders E
    Anders E Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 5
    #6   21. dec 2012 Hvorfor købe i Tyskland, fremfor i Danmark??

• #7   21. dec 2012 W&W har også DK forhandlere, på samme måde som custom Chrome, Motorcycel Storehouse, og mange flere........

• Anders E
    Anders E Tilmeldt:
    jun 2010

#9   22. dec 2012 Mike, du har fuldstændig ret at der er 6% lavere moms i Tyskland, så det er klart at hvis det er en stor ordre så er der noget at spare, men priserne i Danmark varierer også meget alt efter hvor man handler og fra hvilke leverandører. Jeg er selvfølgelig ked af at høre din mening om service og priser i Danmark smiley Jeg har firmaet Custom Cradle, hvor jeg skruer lidt og sælger dele, jeg har ikke meget på lager men bestiller hjem efter behov og bestillinger fra kunder, jeg sælger ret mange dele men må oplyse at det ikke er noget der er en god avance på, men selvfølgelig tjener man penge på det smiley De fleste kunder jeg har sender en mail med de stumper de skal bruge, og ringer kun når de er tvivl og har brug for vejledning, så besvarer jeg mailen med pris og leveringstid, kunden bekræfter derefter ordren eller så gør han ikke smiley Jeg forhandler W&W, Zodiac og Bikeline. Dette er bestemt ikke en klage over at nogle handler i udlandet, men mener bare ikke at det er det eneste der der er godt. God jul til alle herinde smiley

Anders

• #10   22. dec 2012 Danske er og bliver nærrige, og fuld af dobbel moral.
    De vil have demo cykler, men ikke støtte forhandlere, de vil have service - men ikke betale for det, de vil have mulighed for at se alt og prøve at - men ikke støtte dem når de bliver en stor forhandler -"For så tro de at de er noget", de vil have uddandet personal - men ikke betale for timelønnen, de vil have alt på lager til "Nu og her levering" - men ikke betale en skid for det.........................

• Anders E
    Anders E Tilmeldt:
    jun 2010

#13   24. dec 2012 Helt ok Mike, jeg tog det heller ikke som en fornærmelse smiley Kender ikke Big Bike, men det var selvfølgelig en træls oplevelse for dig. Nu havde du styr på hvor mange ohm din tændspole skulle være på, men det er et af de steder hvor kunder tit har problemer med hvor mange ohm og om det skal være single eller dual fire, det er et af mange steder hvor mange kunder har brug for lidt rådgivning.
    Inden jeg åbnede egen forretning var jeg tilfreds med at handle ved Inside (Shovelhead og tidligere gode til at rådgive) Nygård MC (Bikeline produkter og stor viden om gamle cykler), Custom Cycle (Nu aut. Harley forhandler) og MC Parts (Stor forretning med stort lager, Frank har stor viden om godkendte ombygninger. Og til sidst Custom Cradle han kan simpelthen alt smiley

• #14   4. jan 2013 Vil såmænd også gerne forhandle i Danmark, og har da også gjort det, f.eks. ved CAPS.. Men syntes ikke jeg kunne finde den tank jeg søgte på danske sider, og havde også mit besvær på udenlandske.
    Dertil vidste jeg godt, at CAPS nok havde en, men var også godt klar over, at den pris de vil have, er helt abnorm ifht. fra udlandet..

• #15   9. jan 2013 www.bikeline.se

• #16   13. jan 2013 http://www.motorcyclestorehouse.nl
    spar mindst 20% ved at skrive til mail@MCauto.dk smiley

Kommentér på:
køb af tank i tyskland

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce