{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olie ud af luftfilterkassen...
  • #1   5. apr 2012 kontraventilen i din oliepumpe holder ikke taet saa olien loeber ned i motoren, som naar du starte kommer ud af aanderoeret

er sikker paa at bliver den brugt daglig vil det ikke vaere et problem

• #2   5. apr 2012 Ok.. Er det noget jeg skal gøre noget ved eller går det i sig selv igen når den får lov at køre lidt... Det skal siges den kun har været startet et minuts tid idag og det var første gang i lang tid...

• #3   5. apr 2012 det gaar ikke i sig selv igen men koere du paa den jaevnligt , vil det ikke vaere noget problem, men skal der paa et tidspunkt laves noget ved motoren ville jeg da faar det lave samtidig

• #4   5. apr 2012 motoren har faktisk været skilt ad her i vinter ... Motoren blev pakket om fordi den vær lidt utæt ved cylinderne... Da jeg startede den op i kælderen i slutningen af december var alt perfekt. ingen oliespild.. Den har så stået stille indtil nu og så kommer olien ... Træls... Det er jo ikke fordi der kommer så meget olie, men det sviner motoren...

• #5   5. apr 2012 der er selvfoelig den mulighed ,at tage oiliepumpen af og kigge

• #6   5. apr 2012 Ja det kan være jeg lige skal gøre det... Tak for hjælpen... Det er ikke lige et problem jeg er stødt på før, så var lidt i tvivl om årsagen, men nu er jeg blevet klogere... smiley

• #7   6. apr 2012 De ældre Harleyer slå ofte en bøvs op igennem ånderøret når de har stået stille længe .. måske det er det samme med din evo motor smiley

• #8   6. apr 2012 Det er krumtap udluftningen. Det er en normal V-Twin problem du kan læse om på MANGE sidder.
    Selv en Twim-cam "ånder" ud i filterkassen / indsugning med mindre man laver om på det. Man kan rute den uden om på din EVO på mange måder med mange typer systemer. Der er endda en lille filter udfultningsbeholder med mulighed for at udlyfte og opsamle olie til din EVO.
    Det er bla. derfor en de helt nye Twin-cam har større oliepumpe og man kan endda købe en SE oliepumpe der er endnu bedre og større.
    dorthy laver også et kit og S&S red-valve er også meget brugt.

• #9   6. apr 2012 Ny udvikling i sagen... I dag har den været startet igen og denne gang uden luftfilter og luftfilterkassen på... Der kom ingen olie fra ånderøret...
    men til gengæld kommer der konstant benzin ud af overløbsslangen fra karburatoren og den slog også nogle benzinbøvser i forbindelse med opstarten... den kører rigtigt fint,men det bliver dyrt når benzinen pisser under ud... Så nu må karburatoren have en tur...

Kommentér på:
Olie ud af luftfilterkassen...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce