1.932 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Fri udblæsning Fri udblæsning
Hej intruder folk.
Min kære vs 1400 har sidepipes og forør helt uden lyddæmpning. Den brøler godt nok meget
Derudover har den heller ikke mellemrøret mellen de to udstødninger, så den knalder hele tiden i rørerne. Det synes jeg personligt er fedt. Men hvad vil I sige? Er det for meget af det gode? Jeg kan godt lide at blive hørt. men jeg ved jo kun hvordan det lyder når jeg sidder på den??
0 synes godt om
dec 2005
Følger: 37 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 45 Svar: 501
loud pipes saves lives.!! hehe
-Et af vores clubmembers har en M1800 og køre med samme "opsætning" og fåk hvor det lyder fedt.. og fåk hvor folk kigger når han starter det monster.!
Men der vil jo altid være de mere borgerlige, der synes det er for meget og så vil du sikkert også få en sang om at det dels måske ikke er nr. 1 for motoren + at det KAN indkassere en bøde, eller i værstefald indkald til syn.?
Men sådan er det jo bare..
dec 2005
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 66
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Knalderiet skyldes for mager blanding pga det øgede luftflow. Er dine tændrør hvide, skal du nok overveje at justere din blanding op, evt sætte lidt større dyser i.
VS maskinerne er nu ikke voldsomt sarte overfor mager blanding, men på den lange bane har de næppe godt af at køre for varmt.
Personligt synes jeg jo det er helt unødvendigt larmende, men det er jo en smagssag.
jan 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 153
-Q
aug 2009
Men hvorfor kommer knaldene? Er det pga det lille manglende rør?
Jørgen, fin lille video.
Det er jo en smagssag.
Jeg må erfare hvad folk siger om det så.
Jeg kan godt lide den larmer, og jeg synes mine sidepipes er flotte.
PLUS jeg har rigeligt at bruge penge på, til andre dele, i første omgang.
MEN jeg spørger jer, fordi jeg har heller ikke lyst til at være "den irriterende" bland jer andre bikere, til træf osv.
aug 2009
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Det er en almen kendt sag, at federe blanding medfører langsommere og koldere forbrænding. Det oplever du ikke som ild i udstødningen, idet denne ikke som sådan er varm nok til at antænde den fede blanding - dyret soder bare.
Det er også årsag til, at det kan være smart at give din cykel lidt feder blanding - så brænder du i hvert fald ikke hul i et stempel.
aug 2009
Man kan vel også skade ventiler?
dec 2005
Men sårn er det jo bare.. -Kun den der ikke kan give plads til forskelligheder er en rigtig spasser, men det er sq ligemeget om man er lidt irriterende.. det er vi vel alle på en eller anden måde.?? *griner
aug 2009
Fri udblæsning
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside