Suzuki Intruder

Suzuki Intruder

Medlemmer: 290
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.932 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Fri udblæsning Fri udblæsning

Hej intruder folk.
Min kære vs 1400 har sidepipes og forør helt uden lyddæmpning. Den brøler godt nok meget smiley
Derudover har den heller ikke mellemrøret mellen de to udstødninger, så den knalder hele tiden i rørerne. Det synes jeg personligt er fedt. Men hvad vil I sige? Er det for meget af det gode? Jeg kan godt lide at blive hørt. men jeg ved jo kun hvordan det lyder når jeg sidder på den??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fri udblæsning
  • #1   4. mar 2011 Personligt... Så synes jeg det er FEDT.!! smiley

loud pipes saves lives.!! hehe

-Et af vores clubmembers har en M1800 og køre med samme "opsætning" og fåk hvor det lyder fedt.. og fåk hvor folk kigger når han starter det monster.! smiley

Men der vil jo altid være de mere borgerlige, der synes det er for meget og så vil du sikkert også få en sang om at det dels måske ikke er nr. 1 for motoren + at det KAN indkassere en bøde, eller i værstefald indkald til syn.?

Men sådan er det jo bare.. smiley

• #2   4. mar 2011 Har forresten selv haft en VS1400, der ikke var meget dæmpning i.. Det havde jeg ingen problemer med.

• #3   4. mar 2011 Okay smiley Politiet er jeg ligeglad med. Det er en del af gamet.. Det ville være kedeligt hvis alt var lovligt på den smiley

• #4   4. mar 2011 Du skal lige pille dine tændrør ud og kigge på dem en gang imellem.

Knalderiet skyldes for mager blanding pga det øgede luftflow. Er dine tændrør hvide, skal du nok overveje at justere din blanding op, evt sætte lidt større dyser i.

VS maskinerne er nu ikke voldsomt sarte overfor mager blanding, men på den lange bane har de næppe godt af at køre for varmt.

Personligt synes jeg jo det er helt unødvendigt larmende, men det er jo en smagssag.

• #5   4. mar 2011 -tjae, Mick, du kan jo prøve at lytte lidt til min profil "så letter truderen" - det giver et meget godt (lyd)billede af så godt som åbne potter. Jeg har iøvrigt ingen problem med altid at blive valgt som agterskytte når vi ruller i større flok. . . smiley
    -Q

• #6   4. mar 2011 Knud, jeg troede faktisk det var for fed blanding? Altså at den brændte overskydende benz dampe af, i udstødningen?
    Men hvorfor kommer knaldene? Er det pga det lille manglende rør?

Jørgen, fin lille video. smiley

Det er jo en smagssag.
    Jeg må erfare hvad folk siger om det så.
    Jeg kan godt lide den larmer, og jeg synes mine sidepipes er flotte.
    PLUS jeg har rigeligt at bruge penge på, til andre dele, i første omgang.
    MEN jeg spørger jer, fordi jeg har heller ikke lyst til at være "den irriterende" bland jer andre bikere, til træf osv.

• #7   4. mar 2011 Jeg syntes det lød fedt. Men da jeg stolt viste min kammi, mit nye køb, og startede den (vel at mærke i garagen) så holdt han sig for ørerne og kneb øjnene sammen. hehe , og det kom bag på mig fordi han altid larmer med sine biler og høj musik..

• #8   4. mar 2011 Den magre blanding skyldes højere luftflow - mindre modstand i potterne. Jo magrere blandingen er, jo hurtigere forbrænding, højere temperatur.

Det er en almen kendt sag, at federe blanding medfører langsommere og koldere forbrænding. Det oplever du ikke som ild i udstødningen, idet denne ikke som sådan er varm nok til at antænde den fede blanding - dyret soder bare.

Det er også årsag til, at det kan være smart at give din cykel lidt feder blanding - så brænder du i hvert fald ikke hul i et stempel.

• #9   4. mar 2011 Nej det er jo så dét. Den må sgu ikke tage skade af det.
    Man kan vel også skade ventiler?

• #10   4. mar 2011 Den irriterende i flokken.? -Dem er der jo altid.. ham der køre for langsomt, ham der køre for hurtigt, ham der larmer, ham der ved for meget, ham der ved for lidt, ham der er for lille, ham der er for stor, ham der er for gammel, ham der er for ung og ham der ikke passer ind i nogle af de andre kasser af "alt for irriterende" smiley

Men sårn er det jo bare.. -Kun den der ikke kan give plads til forskelligheder er en rigtig spasser, men det er sq ligemeget om man er lidt irriterende.. det er vi vel alle på en eller anden måde.?? *griner

• #11   4. mar 2011 Haha det var også et synspunkt smiley

Kommentér på:
Fri udblæsning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce