{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bluetooth / hjelm
  • #1   6. feb 2011 Jeg kender ikke lige så meget til blue-tooth, men de ordinære samtaleanlæg til en cykel har jeg erfaring med. De fungerer fremragende indtil en vi hastighed afh. af hjelmkonstruktion. Ved omkring 100 kmt plejer det at være platumuligt.

• #2   6. feb 2011 Hej medtøffer.
    Jeg kører med schubert C3 og Schubert Bluetooth og det virker bare.
    Med 100-110km/t på motorvej og mens jeg bliver overhalet af biler, sidder jeg lige så fint og får sagt godnat til ungerne.
    Den indbyggede radio er også OK.
    Du er velkommen til at kigge forbi Hedensted og prøve/teste før evt køb.
    Min hjelm er str. 58-59

• #3   6. feb 2011 Jeg kender godt den C3 hjelm, den er sq top dollar.... vil lige have det sæt i baghovedet, når der forhåbenlig kommer lidt skatte kroner retur.

• #4   6. feb 2011 Ja Ja ,så heller ikke mer ros til den (c3) Købte min i april 2010 har ikke haft andet ind bøvl med min.Efter kyst til kyst turen ,blev den sendt retur til Schubert ,hvor faktis det hele blev skiftet indvendig i hjelmen .Så lige så snart der bliver lidt gryn i overskud ,bliver det en Arai igen.

• #5   7. feb 2011 Jeg har lige købt Interphone F4 sæt.
    Det virker til at være godt, men jeg har ikke været ude at køre med det endnu.
    Det er ret smart at man kan koble så mange ting til den, bla. 2x mobil.
    Det er nok de færeste der vil have 2 mobiler på samtidig, men andre ting bruger nogle gange mobil profil til at tilslutte, bla. noble MP3 afspillere.

• #6   7. feb 2011 ja Mogens nu brokker du fandme igen...hehe.
    Er det ikke bare en mandags-model du har fået mon?

• #7   8. feb 2011 Ha Ha kenn noget skal man sgu da have at brogge sig over . Nej du kender flere der har bøvl med deres hjelm ,men det positive er ,at der ikke er noget brok fra Schubert side af, de fikser den bare .

• #8   8. feb 2011 OK, nu håber jeg ikke jeg skal have bøvl. Jeg har talrige gange forsøgt mig med lukkede hjelme, men er altid blevet dybt frustreret af dem. Sidste år ændrede Schubert så skallen på deres C3, så jeg rent faktisk kan få sådan en, der ikke enten er for lille eller alt for stor, så lige nu skal jeg ud og prøve den af:-)

Så Mogens - jeg håber da ikke, at jeg skal have en masse bøvl:-)

• #9   8. feb 2011 ScalaRaider laver også nogle rigtig fine sæt.
    Jeg har selv Q2, og det fungere rigtig godt
    (også på motorvejen med 130-150 kmt)
    sættet kan købes bla. Dustinhomedk , eller hos cdon.dk

• #10   9. feb 2011 @ Knud.

KS Motor i Vejle har en maskine hvis hjelmen ikke passer.

Man taster hjelmstørrelse ind hvorefter man stikker hovedet ind i maskinen, så skal den nok komme til at passe :-)))

Eller også er ovenstående kommentar udtryk for at det snart godt må blive 1. marts.

Gert
    PS: Vi kører selv med den gamle Interphone på 3. sæson og den virker fortrinligt.

• #11   9. feb 2011 Knud jeg håber den er god, det begynder efter ca en måneds tid, så begynder den at blive utæt ,ved visiret ,Efter fire måneder ,blev der en helvedes turbolens inde i hjelmen, Jeg håber ihvart fald du får mere held med din ind jeg har haft med min. (Men måske Kenn har ret i at min er en MANDAGS model)

• #12   9. feb 2011 OK Mogens, vi håber det bedste.

Måske har Kenn ret - du er jo selv en mandagsvare, så der er vel passende, hvis du også får sådan en hjelm - undskyld, ku ikk la vær:-)

Jeg er faktrisk lige kommet hjem - i går brugte jeg hjelmen første gang (ca. 140 km) og så små 100 i dag. Den virker jo fremragende.

Jeg blev ret overrasket - der er nøjagtig llige så meget motorstøj som vanligt, men meget mindre vindstøj og ingen turbulens, så jeg greb mig selv i at køre alt for stærkt, når jeg ikke holdt øje med nålen - nå det lærer man vel:-)

• #13   9. feb 2011 Ja det er sgu da utrolig jeg altid vælger mandags modellerne .Nej Knud ,jeg fik tandkøds betændelse i over munden. Så kiggede jeg lige lidt på hjælmen ,den var ikke tæt i gummiet ved visiret,jeg kunde køre et stykke papir ,imellem uden problemer .Så du skal holde øje med at den slutter tæt .Men ellers er det en skide god hjelm.

• #14   9. feb 2011 hej kenn ,andgående mobilos trådløs . det virker ihvert fald .det peter i RY MC probber i de Schubert hjelme han sælger ,prøv at tage en snak med ham.Han ved alt om det, han sælger faktis kun Schubert.Hvad andgår mig selv syntes jeg der er en dejlig fred og ro uden den mobilos ,jeg får aldrig sådan en i mine hjelme .

• #15   9. feb 2011 Ja, det er nu heller ikke fordi at jeg er afhængig af mobilen. Tværtimod gør jeg næsten alt hvad jeg kan for ikke at snakke telefon når jeg har fri fra arbejde.
    Men hvis jeg nu kunne tale i telefon ved mc kørsel, vil jeg have mulighed for at tage cyklen på arbejde engang imellem. Men jeg skal nu lige overveje udgiften ved ny hjelm og trådløs, i forhold til at kunne køre måske 1000-1500 km extra om året.

• #16   10. feb 2011 Kan godt følge dig Kenn .Tag røret og få en snak med peter ,RY MC det koster ikke noget ,træls at få noget der ikke duer

• #17   10. feb 2011 Kenn -- det kan du nok ikke nøjes med. for man får en mærkelig tendens til omveje, hvis man køre på MC på jobbet... smiley

Kommentér på:
Bluetooth / hjelm

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce