{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

dyre reservedele hjælp {{forumTopicSubject}}

Hey gutter

jeg er igang med det den store omgang på min motor i år, og det indebære blandt andet at få skiftet mine ventiler toppakning osv.
jeg har brugt cmsnl.com som udgangs punkt for mine reservedele, men listen er blevet lang og meget dyr for eksempel koster et sæt ventiler (altså 8 ind og 8 ud) til sammen 3500 kr (4200kr med de der små pakke ringe) :S jeg ville meget gerne have dem skiftet fordi jeg vil ikke lave noget halvhjertet, det virker bare en smule dyrt smiley

Er der nogen der kender et billigt sted hvor jeg kan købe ventiler og tilhørende paknings ringe?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyre reservedele hjælp
  • #1   10. okt 2010 Hvis de gamle ventiler ikke fejler noget så ville jeg bestemt ikke skifte dem, det er ikke halvhjertet at bruge de gamle ventiler men det er halv dumt at købe nye bare for at de skal være nye;-)
    Jeg har fået at vide, af ham der portede mit topstykke, at de org. ventiler er de bedste og at de aldrig ville bruge uorg. ventiler på en zxr/zx9rB.
    Skal du så ha 16 org. ventiler så tror jeg det er en meget god pris den du har fra cmsnl.com.
    Jeg har selv været igang med den store tur på min stempler, gearkasse, lejer osv. men når det intet fejler har jeg ikke skiftet det(små ting som lejer er dog skiftet)

MVH Simon J

• #2   10. okt 2010 det er netop fordi de ikke er i så god stand mere og jeg gider ikke der ind igen hvis det kommer til at køre dårligt..
    jeg har dog ikke fået dem ud endnu (venter på det der værktøj der skal bruges) men når jeg kigger ind på både ind og udgang er det ikke alt for godt og jeg håber da også på, jeg kan nøjes med at rense dem...
    Hvis planen holder, er jeg klar til planing og udskifting af div. i næste weekend og ugen efter, så jeg havde bare håbet der var nogen der kendte et billigere sted end cmsnl.com i hvertfald til ventilerne alt det andet er sådan set fint nok smiley

• #3   10. okt 2010 Ja hvis de ikke er gode mere så skal de selfølgelig skiftes, man kan ikke rigtigt se om de er dårlige før man får dem ud og målt om de er skæve eller stammen er under mål.
    Du skal ikke ha en portning når du er igang med sådan et projekt?;-)

• #4   10. okt 2010 nej jeg har ikke adgang til en fræser der hvor jeg arbejder nu og jeg vil helts ikke lade andre rode med min motor hvis jeg ikke kender deres præcision...
    jeg er finmekaniker så jeg er sådan lidt en mål snup smiley

• #5   10. okt 2010 Jeg har fået min top lavet ved michael jansberg: (link fjernet)

De siger det er en af de bedste i landet og jeg er yderst tilfreds, jeg tror bestemt IKKE han går på kompromis med hans arbejde
    Man kan heller ikke porte en mc top 100% uden en flow bænk, det kan bedre gå med gamle biler

• #6   10. okt 2010 jeg har en ekstra motor liggende med 16 gode ventiler til hvis det har interesse

• #7   10. okt 2010 Jeg har da også et topstykke fra en RR hvis du vil ha brugt men gik bare ud fra du kun ville ha nyt

• #8   10. okt 2010 Frederik kan du ikke sende mig et billede af det du har liggende det kan godt være det har interesse smiley

Email : emilhansen1337@gmail.com

• #9   10. okt 2010 jeg får lige taget nogle billeder af ventiler og topstykke i morgen, er der andre ting du mangler?

• #10   10. okt 2010 ja jeg ville gerne have en ny af de olieslanger med metal i begge ender der går fra bundkaret til topstykket, jeg har nemlig en lumsk anelse om at der er utæt smiley

• #11   10. okt 2010 ok, jeg kigger på det i morgen

• #12   11. okt 2010 Så er der sendt en mail smiley

Kommentér på:
dyre reservedele hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce