BANDITTERNE

BANDITTERNE

Medlemmer: 216
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.037 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Her er en til jer der tuner og fifler Her er en til jer der tuner og fifler

Har selv en gsf1250 som lider af (synes jeg) for meget ujævn motorgang omkring 3000 rpm. Værkstedet har tjekket den og den viser ikke noget problem.

Jeg har læst mig til at man kan købe en o2 eliminator som skulle snyde computeren sådan at man ikke behøver at installerer en power commander til det helt store investering. Jeg inkludere noget fra en engelsk forum.

Er der nogen der har erfaring med det her? Jeg tænker om ikke man kan bare pille o2 sensoren fra??

vh Martin

It's simply the O2 sensor in the exhaust system telling the ECU to alter the fuel/air ratio from its ideal or mapped ratio. It's really just an emissions device that is designed to allow the engine to meet regulations, but effectively causes the engine to run erratically under certain circumstances.

The O2 eliminator is just a resistor that plugs into the wiring harness and fools the ECU into thinking that conditions are OK to continue using the fuel mapping that Suzuki intended.

It's simplicity itself to fit. Just remove left hand (gear pedal) side panel. Seperate the O2 sensor plug and plug the eliminator plug in, which effectively leaves the O2 sensor redundant. Simples.

If you fit the item I'm fairly sure that you'll post back and say "it's the best £20 I've spent on the bike'

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Her er en til jer der tuner og fifler
Kommentér på:
Her er en til jer der tuner og fifler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce