{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.476 visninger | Oprettet:

Tak for nok en god sæson. {{forumTopicSubject}}

Nu lakker det mod enden, som manden sagde, da han satte sig på en nymalet bænk.

Der kan ikke forventes så mange dage mere af sæsonen – en del har jo allerede lagt op for i år, og det varer ikke så længe for resten – på en enkelt eller to vinterspøgelser nær.

Det har været en god sæson igen i år, skønt vi ikke har haft så mange småarrangementer lokalt som tidligere.

Dog blev det alligevel en sæson hvor mange af os havde lejlighed til at ses – og også møde nye mennesker - det er jo altid inspirerende.

Årets første arrangement var Bakkeåbningen. Det var en lidt våd og efterhånden også meget kold affære. Dennis og frue dukkede minsandten op hele vejen fra Hirtshals – så er man da GAL – Godt Gået.

Så var der en herlig tur op gennem Hornsherred. Gert fra Frederikssund havde stafetten, og den bar han på fornem vis. Han havde oven i købet held til at genere sin meget velvillige familie, så kaffe og kage fik vi også.

Så kom sommeren med årets clue – Tøffetræf i Flauenskjold. Det var et kanonarrangement Claus og Co. havde stablet på benene. Perfekte omgivelser, perferket faciliteter, perfekt forplejning, perfekt musik – ja selv det perfekte regnvejr formåede ikke at ødelægge noget – for Claus havde hgennem sine forbindelser til de højere magter maget det således, at køreturen om lørdagen blev afviklet i tørvejr. Og jo – der er flere ligheder mellem en shadow 1100 og en større entreprenørmaskine end bare størrelsen!

En lun regnvåd augustaften hed det så Bakkelukning. Det arrangement bliver større og større hvert år, og det ender med at overgå åbningen – men det gør vejret altså også:-)

Så har jeg en indrømmelse – jeg har fakkertalt glemt, hvad der skete med stafetten efter forårets tur i Hornsherred, men jeg har ikke glemt, at vore hyperaktive jyder organerede en Coast-to-Coast tur. Igen et helt igennem perfekt arrangement. For de enkelt, der kom fra Sjælland blev det en ret km-holdig weekend. Jeg var ikke selv med i camp, men jeg håber da det var hygsomt.

Så nu hvor den første halve pelikan har flået en stor del af tøjet af de efterårsprydede skove, kan vi alle se tilbage på nok en god sæson. Så kan vi se frem til den kommende sæson, mens vi går og vinternusser.

Tak for i år!!!!

P.S……jo, det er sgu pinligt, men hvad skete der egentlig med den Stafet???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for nok en god sæson.
Kommentér på:
Tak for nok en god sæson.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce