{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.353 visninger | Oprettet:

God oplevelse med værksted {{forumTopicSubject}}

Hey

Syntes folk er spifie til at brokke sig når de er utilfreds med servicen et sted, så nu bidrager jeg med en solskinshistorie -

Min GSX-R fra 98 med sprøjt pruttede noget i de lave omdrejninger, når den var blevet varm - samt den lugtede af benzin (kunne man lugte når man kørte bagved den)

Så jeg blev anbefalet Midtfyns MC og Autoreperation hos Carsten - han fandt nogle småting på cyklen, og rullede den. Han justerede i den originale ECU, og mappede den om. Han mente en powercommander kunne tweakes lidt mere, men ikke ville være nødvendig, og han ville ikke oversælge....

Og nu køre cyklen bare top-fedt - kan holde den i 2. gear rundt i rundkørsel (kunne jeg ikke før), den har fået meget bedre tomgang, og den lugter ikke mere.....

Han har bare vidst hvad han lavede!

Nu sucker det så bare at sæsonen næsten er ovre....men hva faen, så er cyklen maks klar til næste sæson :0)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God oplevelse med værksted
  • #1   16. okt 2009 Glemte helt at fortælle at han havde rullet den før og efter - han havde hentet 5 HK mere ud af den på hjulet - så den nu ligger 123Hk på hjulet....

Ok af en 10 år gammel maskine, som er opgivet til 136 på motoren.

• #2   16. okt 2009 Eller os har han bare et "Latterligt" felt som viser alt for meget.. Men det gør jo os kunderne glade =p Kender en der har arbejdet dernede og han fortalte at han er dygtig til at kører dem ine men han kan godt finde på at bruge 1 time på en cykel og skrive regningen på 4...

• #4   17. okt 2009 Jeg har set ham klemme 192 baghjulshest ud af en ZX10R. Den var så tunet en smule, men derfor var det stadig en fornøjelse og se ham rulle maskinen.
    Den gik vidst fra 186 til de 192, så det var da også en god forøgelse.

Kommentér på:
God oplevelse med værksted

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce