{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

hjælp søges i Aalborg {{forumTopicSubject}}

Hey MCG.. Jeg har lige købt mig en brugt kawasaki GPZ 500s ’93 som senere på sommeren gerne skal blive starten på et projekt.

Desværre er jeg total grøn i det her med et style og rode med cykler og kan se at cyklen mangler nogle småting før den kan gå igennem syn. Som det er lige nu kan jeg ikke selv overskue at skulle finde ud af hvad jeg skal ud og købe og derfor vil jeg gerne prøve at spørge efter hjælp herinde. Kunne være super fedt hvis der findes en her på MCG der måske ved lidt om denne model og har modet på at kigge på den sammen med mig en eftermiddag og måske forklare mig om hvad jeg skal ud og investere i. Min vinden er begrænset men der skal bl.a. findes en løsning på et hul i frontkåben ved højre blinklys, så det kan komme til at sidde fast.. det er alt sammen småting i denne stil.. Da den senere på sommeren alligevel skal styles kan jeg nemt leve med pakkeløsninger, bare de er optimale. Jeg har ikke pisse mange penge at gøre med så vil sgu gerne undgå at smide den til et værksted. Og vil egentlig også gerne lære at skrue en kåbe på.. smiley

Nå, håber der er en eller flere herinde der får lidt medlidenhed på trods af det lidt ynkelige opslag. Er forresten bosat i Aalborg og kan evt. fanges på MSN - Doseanden@hotmail.com smiley
/Rikke

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
hjælp søges i Aalborg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce