Tøffedyrene!

Tøffedyrene!

Medlemmer: 720
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.228 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Man undres Man undres

jeg var nødtvunget til at tage min elskede shadow ud i et rigtigt møgvejr, selv om jeg er af den mening at den ikke kan tåle SÅ meget vand, jeg skulle angiveligt have en hjelm med dugfri visir, men i dette møgvejr duggede det ved hvert lyskryds og hver gang jeg kom under de 50 km/t kan det virkelig passe???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Man undres
  • #1   16. maj 2009 Hvis det er den caberg-hjelm som du har på på billedet.. så ja.. Min gør det samme.. Jeg plejer lige at sætte visiret på klem når jeg kommer til lyskryds eller kører i byen.. Så dugger det ikke..

Det er pga temperaturforskellen fra luften udenfor og udåndingsluft..

Jeg har bare sagt til mig selv: "that's life"

• #2   16. maj 2009 har en caberg hjelm selv og på dette område er de hjelme ikke særlig gode

• #3   16. maj 2009 Der er stor forskel på kvaliteten af hjelme og dets funktioner. Jeg kan anbefale Suomy, deres visir er virkelig gode og dugfri'e ! Jeg har heller ik en ridse i det, selvom den har kørt mange tusinde km og blevet tørret af.

• #4   16. maj 2009 Hvis du tørre indersiden af viseret af med opvaskemiddel, og større det helt af igen - så er du ude over det problem.

Mvh. Henrik.

• #6   16. maj 2009 tak for svarene:-) Jeg prøver med opvaskemiddel og ellers må jeg lære og leve med det:-)
    kommer desværre ikke ud og køre den næste tid pga. styrt på trappe:-(

• #7   16. maj 2009 Henrik H har fat i den lange ende, Sulforesterne nedsætter kon densvandets overfladespænding, så dugdråberne render af.

Du kan opnå samme effekt med mere holdbarhed ved at vaske indersiden af visiret med håndsæbeog skylle efter med koldt vand. Det gør det samme, idet dette efterlader et emulgerende hudmiddel, som faktisk sidder fast

• #8   16. maj 2009 Nu vi er ve visir. Hvad så med Insekter, nogen gode råd?

• #9   16. maj 2009 Dan L: Hvis du lige tager lidt salt og peber i munden hjemmefra. Og lader dit visir stå åbent. Ja så slipper du både for insekter på visiret og får dig samtidig en snack undervejs som smageer i stil med en overstegt grillkylling fra den lokale kineserrestaurent.. (derfor salt og peber hjemmefra).. smiley

Ej Læg en våd klud over visiret i et kvarters tid (Mens du holder stille selvfølgelig..). Og insekterne ryger af som ingenting... smiley

• #10   16. maj 2009 halløj du kan også gnide det med et rådnet æble det skulle også hjælpe det siger flemming leth

• #11   17. maj 2009 Jeg tror Jeg prøver råd nr 2 fra Claus A (tak)... Råd nr. 1 er sådan Hmm?... Nej tak smiley

• #12   17. maj 2009 ja de der kbc eller hva navnet nu er af dem fra t hansen de er total dugfri det kan jeg skrive under på. der sidder sådan en flap op over snuden og det virker perfekt. men kan godt give en sø længere nede i hjælmen hvor den samler det op, knap så nice.

Kommentér på:
Man undres

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce