{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Så blev man færdig med ombygningen.... {{forumTopicSubject}}

Så blev jeg endelig færdig med at ombygge min SZR, trods lidt problemer med elektronikken i forbindelse med montering af led blinklys. Synes selv det er blevet ret fedt, der er oploadedet nye billeder af den, så kan I jo sammenligne før/efter billeder, og komme med Jeres kommentar på min ombygning. Så venter bare på lidt varmere og stabilt vejr, så den kan komme ud af køre:) Go' sæson til alle jer SZR kørere.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev man færdig med ombygningen....
  • #1   5. mar 2009 Du skulle bare få smidt en ny udstødning på.. smiley så ville den komme til sin ret.. og ellers har jeg jo allerede rost cyklen en gang smiley

• #2   5. mar 2009 He he, skal den så ikke rulles ind til den nye eller hvordan?? Det er nu ikke lige noget der lige står øverst på listen sådan lige, men alligevel lige rart at vide om man skal gøre noget når man sætter en ny potte på.

• #3   6. mar 2009 hvad jeg ved af behøver man ikke. derudover hvis man både smider nyt luftfilter skal den justeres..
    på min gamle gsxr 250, var forskellen da jeg skiftede til en åben potte at jeg selv følte den tog omd. hurtigere, da den jo hurtigere kom af med luften, dog kunne den godt finde på at prutte når jeg gearede hurtigt ned.

• #4   6. mar 2009 Ok, men tror ikke lige det bliver denne sæson, har forløbelig brugt de penge på den der er afsat i år til mc, skal også lige ha lidt til uventede regninger og ligende.

• #5   6. mar 2009 ja, kender det.. selv brugt alt for mange penge.. bare en omlarkering sætter en noget tilbage.. +alle de dele jeg har købt efterhånden, og slet ikke færdig.. :S

Kommentér på:
Så blev man færdig med ombygningen....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce