913 visninger
|
Oprettet:
licens hvem hvad hvor ????? {{forumTopicSubject}}
min makker og jeg tager nok til frankrig til forårstræning her 6-9 april og vil geren køre med i dm jeg med en todages licens og min makker med fuld licens, men fik af vide det var en god ide at tage den skriftlige prøve hjemme fra så man ikke skulle spilde køretid på det når man var der nede, så det vil vi jo gerne men hvordan får vi lige det gjordt
mar 2004
Følger: 63 Følgere: 59 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 1.459
Jeg tog min skriftlige prøve til afdelingen på Padborg sidste år. Har du læst reglementet og kan flagene så er der ingen ben i den. Men Lis plejer at holde et endags teori kursus inden afrejse.
Fedt med nogle flere der vil køre ræs. Vi skal sgu have det Roadracing op at stå i DK igen..
apr 2004
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 40 Svar: 541
(link fjernet)
Ude i venstre side er der linket til alle de danske roadracingklubber. Find en af dem, der ligger i nærheden og kontakt dem så. De laver typisk aftener (ligesom Lis), hvor du kan tage den skriftlige licensteori. Du skal i øvrigt være medlem af en klub, for at kunne tage et fuldt licens. Klubberne, som du tager prøven hos, har derfor en forventning om, at du melder dig ind hos dem. Klubkontingent koster fra ca. 500 - 1000 kr. om året.
sep 2007
Følger: 56 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 650
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 25
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 53 MC-er: 13 Emner: 277 Svar: 965
sep 2007
Du har da vist indåndet for meget os fra de der to-taktere...
AMK gør jo ikke noget for sporten.. Bare se i 2008 hvor de får rådighed over ring djursland i en weekend.. Hvad gør de så med den?? Ja, den giver man da bare alene til et par veterancykler, som så kan kører race...
Allan
Bare læs reglementet og tag den skriftlige prøve dernede. Det tager sgu nok ikke mere end en halv time. Og meld jer ind i RRFyn hjemmefra... Bare snak med Morten fra RRFyn, så går det let alt sammen...
sep 2007
Det er vist lidt sent at tilmelde sig det kursus... 2006...
apr 2004
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 40 Svar: 541
licens hvem hvad hvor ?????
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside