{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny maskine, "ældre" fyr
  • #1   19. nov 2008 Lyder sgu da fedt.... Du skal som du selv skriver det prøve de forskellige cykler, have i tankerne hvad og hvordan og hvor meget du vil bruge din cykel. Kender ikke meget til de cykler du nævner desværre...

Held og lykke med det sidste af mc kortet !!!!

Ses på landevejene

• #2   19. nov 2008 Ja held og lykke med resten. Jeg har haft intruder 800, kanon mc hvis man er til cruising. V-Strom har jeg prøvet, kører fint og man sidder rigtig over længere ture men det er jo en hel anden stil. Yamsen har jeg ikke prøvet.

• #4   19. nov 2008 Jeg ville nok kigge efter maskinerne et par år gamle. Der er MANGE penge at spare for tiden ved at købe brugt.

• #5   19. nov 2008 Hej erik

Har du spørgsmål omkring v-strom er du velkommen til at skrive.

Evt kig i vores gruppe.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=121

/risum

• #6   19. nov 2008 Du skal gøre dig nogle overvejelser først om hvad det er du gerne vil - Er det er hyggelig cruising om søndagen til ishuset, er det touring sydpå med mange timer i sadlen, eller lidt fræs på småveje med sving,.. ? når du ved det er det hele lidt mere enkelt at overskue,.

• #7   19. nov 2008 Det er selvfølgelig en start men problemet er at man har forstillinger om hvad man vil i starten og senere finder man ud af at den cykel man har købt ikke lever op til sine behov.

Så køb hvad du tror, men gør det brugt og billigt. De penge det måske koster i vedligeholdelse med en ældre maskine, er hurtigt sparet når du finder ud af du skal sælge din nye maskine med et stort tab fordi du hellere vil bruge maskinen til noget andet.

• #8   19. nov 2008 Mit bud er yamahaen MEN

find ud af hvilken cykel du vil have , og sæt så en annonce i den blå avis under købes

så får du en næsten ny mc til billig penge

• #9   19. nov 2008 Er jo lidt forskellige stilarter du har kig på.. tag ud og prøv dem og se hvilken du bedst kan lide. Ellers kan jeg helt klart anbefale Intruderen smiley
    Med hensyn til brugt sparede jeg selv 18.000 ved at købe en der var 1 år gammel og havde kørt 2000. + jeg fik lidt ekstra udstyr med(2 låse og sissybar) og så var det første tjeck også klaret.

Hvad med VL800 (c50) ? er selv kanon glad for min

• #10   19. nov 2008 du skal passe på bilerne, de ser ikke en skid, ellers er alle de maskiner du har nævnt rigtige dejlige maskiner og til en fornuftig pris, ud og prøv dem alle og se hvad du syntes bedst om

• #13   19. nov 2008 Flemming R skrev:
    "Du skal gøre dig nogle overvejelser først om hvad det er du gerne vil - Er det er hyggelig cruising om søndagen til ishuset, er det touring sydpå med mange timer i sadlen, eller lidt fræs på småveje med sving,.. ? når du ved det er det hele lidt mere enkelt at overskue,."

Det er faktisk V-strom'en i en nøddeskal. Den kan cruises stille og roligt ( har prøvet, det tog et kvarter ), køres mange timer i sadlen og den er, med nogle ordentlige dæk på, skideskæg på de små snoede!

• #14   20. nov 2008 Jeg takker for de mange gode indlæg.
    Mit problem er at jeg ikke aner hvad jeg vil smiley
    DOG ikke en fræser...vil gerne blive ældre endnu smiley
    Mit behov er kun til arbejde, 15 km, daglig + drenge drømmen...
    PT kører jeg på en Suzuki 500(kan ikke huske modellen) men er ikke glad for de "bukkede knæ" og motorvejen skal undgåes, landevej er helt fin.
    De 3 er valgt udfra:
    Touring
    lidt sikkerhed (ABS)
    og look (Intruderen)

Man skal jo starte et sted.
    Og til 100.000 syntes jeg selv at have fået sorteret i feltet.

Field test time vil så afgøre det.

Kommentér på:
Ny maskine, "ældre" fyr

Annonce