{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Større motor, hvad siger loven?
  • #1   8. dec 2005 Noget med at man gå 20% op i ydelse. Kender desværre ikke de hårde facts. Hvilken maskine taler du om?

• #2   8. dec 2005 fx. en at skifte en Honda XBR 500 's motor ud med en Honda 600 XL, som jo er samme motor med en anden boring, yder ikke flere heste, men bedre træk...

Så 20 % er som biler, hvor de skal til nyt syn, hvis de overskrider grænsen?

Syntes det er en del herinde som har skiftet motor (eller taler om det), især de gamle kawa z modeller.... ville bare høre hvad loven sagde til sådan noget..

-martin

• #3   8. dec 2005 OK - det lyder lovligt syntes jeg smiley
    Jeg er selv ved at skifte motor fra en 750'er til en 1135'er med maaange flere heste, men jeg kender jo heller ikke reglerne smiley

Jeg tør gøre det, fordi stellet er identisk på de 7½'erne og 11'erne, og jeg har tilmed forbedret bremser og "running gear" radikalt.

Det store problem må være at blive afsløret ved en evt. toldrazzia, men mest af alt forsikringsproblemet. Jeg regner med at "go legal" på et tidspunkt, men det bliver vist ½dyrt

• #4   9. dec 2005 Hvis man holder sig inden for en effektforøgelse på 20 % er der ingen problemer. Eller skal man til syn og dokumentere at man har bremser osv tilsvarende forbedret. Hvad told og skat angår ved jeg ikke.

Kommentér på:
Større motor, hvad siger loven?

Annonce