GSX-R

GSX-R

Medlemmer: 926
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  større motor...!
  • #1   14. mar 2011 Super fed cykel, efter min mening(og mange andres) den bedste begynder cykel som kan anskaffes, men synes det ville være lidt åndsvagt at sætte en 750 ccm motor på, i stedet for bare at købe en den lidt større cykel :), men jeg skal ikke kunne sige hvor besværlig det er smiley - se evt. min cykel

• #2   14. mar 2011 legede bare lidt med tanken om at prøve hvis det var mindre besværligt.. smiley er nu glad for den som den er... og ja det er jordens bedste begynder cykel..
    næste cykel blir en cbr 600rr venter bare lige på at få kørekortet igen smiley

• #3   14. mar 2011
    Det er en GSXR GK76 du kan gøre det med.. hvis du har den lidt ældre GSXR, duer det ikke

du skal lave om på de 2 forreste motorbøjler. de skal saves af og svejses på igen så der kan være plads til 750 motoren .. motorophæng skal også modificeres lidt

og så er der noget om at topstykket kommer meget tæt på stellet under tanken. så når du skal stille ventiler etc, er der ikke plads til at få topdækslet af uden at du sænker motoren ud af stellet.

opret dig på www.gixxer.com . der er de rette folk der bør vide det, der kan give dig hints - og måske ligger opskriften også derinde som en "sticky" .. (jeg har aldrig kigget i de kategorier med de gamle MC'ere.. )

• #4   14. mar 2011 en GSXR 750 i de årgange der er en stor tung balje..

du vil få MEGET sjov ud af en 750'er i 400 stellet.. jeg gik selv med tanken dengang jeg havde en.. men det endte med at jeg købte noget nyere

• #5   14. mar 2011 Jeg har en GSX-R 750W Motor fra 1992. stående, lige pillet ud af rammen. Motoren var ude og køre igår (14 Marts).
    Så du kan bare skrive hvis det er noget. Pris: 5000,-Kr.

• #6   15. mar 2011 mange tak for svarene.. smiley ja peter jeg tænkte nemlig det ville være pænt sjovt i sådan en lille cykel.. men det er en gk76 fra 92 som i min profil..

louis A legede bare lidt med tanken.. smiley ellers blir der købt en honda cbr 600rr istedet selvom jeg er glad for den her.. de køre sku godt de små sataner

• #7   15. mar 2011 Yeppp GSX-RRRR is best. Fuck the rest. .......
    okey??? En Honda.. Tjaa de kan da også køre..... Ho ho ;0)

• #8   15. mar 2011 haha smiley

planen var rigtig en 600 s-rad meen priserne på cbr600rr er faldet lidt så der får jeg noget lidt nyere.. smiley derfor blir det måske sådan en istedet da jeg elsker designet og den oplagte udstødning

• #9   15. mar 2011 He he forståligt. Husk Honda står for. H= Honda
    O= Overhaler
    N= Nemt
    D= De
    A= Andre.
    Eller: Hold Om Nosserne Damerne Angriber...................................
    Den var moderne sådan ca. i 1978 + minus nogle år.....................

• #10   15. mar 2011 hahaha smiley

• #11   15. mar 2011 hvis du skal have noget nyere.. så sørg for at det har indsprøjtning !!

livet er for kort til gamle slidte karburatore

• #12   15. mar 2011 Så kan man lige så godt købe en Automobil!!!! Rigtige mc'er har Kaburatorer....... d;0)

• #13   15. mar 2011 Du bliver klogere en dag Louis ..

• #14   15. mar 2011 smiley

• #15   15. mar 2011 Old school Boy. That's me... ;0)

• #16   15. mar 2011 du skruer bare imens vi andre kører..

• #17   15. mar 2011 Ja ja ja... Det er en del af Charmen!!!! Man kan klare det meste med en skruetrækker og en hammer.... Du skal bruge Pc mm. Fint skal det være. Arrghh det gas. Indsprøjt det er da okey, når det virker....

• #18   16. mar 2011 enten virker det .. eller også virker det ikke.. det er det der er det geniale !!! .. ikke alle de faktorerer der er i en gammel slidt karburator, der gør at den kører ringe, fordi der er noget der er slidt, eller snavset til etc.

og fin tuning og optimering er hamrende nemt og præcist på en sprøjt motor!..

du skulle prøve en en uges tid.. så vil du savne det når du kommer tilbage til din benzin sprudlende oltimer smiley

been there done that.. og vender ikke tilbage !

• #19   16. mar 2011 Sådan??? Ja, så er den røv vel baberet. ;0)

• #20   16. mar 2011 hahah den ged er vidst klappet og støget med hårene nu ;)...

men det blir en honda cbr 600rr fra ca. 04 så der skulle sku gerne være indsprøjtning.. ellers blir jeg da snydt haha

• #21   16. mar 2011 Du bliver glad for den... Kør forsigtigt.

• #22   16. mar 2011 det tror jeg også.. smiley det håber jeg hvertfald.. det skal jeg gøre.. og i lige måde her i den nye sæson.. vi ses måske på nogle træf hvis i er til den slags...

www.kingsandqueensmc.dk

Kommentér på:
større motor...!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce