462 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Protection film - erfaringer m.m Protection film - erfaringer m.m
Hej.
Har i nogle erfaringer med disse "paint protection film" til jeres cykler.. Er de noget værd.. eller er det lige ud af vinduet..
Er de svære at arbejde med.. ?? fordele udlemper.. lad mig endelig høre..
Se eks. disse
(link fjernet)
(link fjernet)
0 synes godt om
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 281
jeg vil sige at på områder hvor det ikke skal strækkes for at sidde fast, så er det sku let nok at styre, detkan dog være svært at få al væsken ud altid, men øvelse gør mester.
jeg henter mit film gratis som rester ved min lokale skiltemaler. his du kun har et par steder du vil beskytte, som f.eks. foran på lygten osv, så prøv at hører en skiltemler om de ikke har gennemsigtigt også.
sep 2008
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 470
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 86
Selvom jeg syntes det er lidt peberet de tager 90£ for de fleste kits - vel og mærke selvom det er til en streetfighter, med noget mindre overflade end noget med fuldkåbe...
Dog så har jeg haft kig på et "invisible shield" til min mobiltelefon, og de har en video hvor de tæsker to ipods med en nøgle, og den med filmen over forsvinder ridserne fra når en klud køres hen over.
kig evt på zagg.com
jul 2006
nu kan du så flytte den og gøre ved når den sidder hvor den skal, skyller jeg det hele af med koldt vand. ( så flytter mærket sig ikke mere.)
nu kommer der svære så, at få vand og sæbe ud fra under filmen.
her bruger jeg et viskestykke og en finger, på den måde skubber jeg så væsken ud fra under filmen, og viskestykket absorbere vandet når det kommer ud.
sørg for at starte fra midten og ud, og sørg for at holde imod.
synes du skal finde et stykke film og prøve med inden du gøre dig en invstering du måske fortryder.
håber det kan bruges.
sep 2008
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 470
Tak for hjælpen bjørn... det skal i hvert fald prøves..
jul 2006
Protection film - erfaringer m.m