462 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Protection film - erfaringer m.m Protection film - erfaringer m.m

Hej.
Har i nogle erfaringer med disse "paint protection film" til jeres cykler.. Er de noget værd.. eller er det lige ud af vinduet..
Er de svære at arbejde med.. ?? fordele udlemper.. lad mig endelig høre..
Se eks. disse
(link fjernet)
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Protection film - erfaringer m.m
  • #1   19. okt 2008 jeg lejer lidt med bil film på min mc for tiden.
    jeg vil sige at på områder hvor det ikke skal strækkes for at sidde fast, så er det sku let nok at styre, detkan dog være svært at få al væsken ud altid, men øvelse gør mester.
    jeg henter mit film gratis som rester ved min lokale skiltemaler. his du kun har et par steder du vil beskytte, som f.eks. foran på lygten osv, så prøv at hører en skiltemler om de ikke har gennemsigtigt også.

• #2   19. okt 2008 Bjørn: Dvs.. at det film du har fået fat i er det samme type.. hvor du med sæbevand.. sætter det på.. og presser vand ud af det... . dvs. du har mulighed for at arbejde lidt med det mens du får det helt på plads. ??

• #3   19. okt 2008 Jeg har ingen umidelbar erfaring med det, men det virker da enormt smart!
    Selvom jeg syntes det er lidt peberet de tager 90£ for de fleste kits - vel og mærke selvom det er til en streetfighter, med noget mindre overflade end noget med fuldkåbe...

Dog så har jeg haft kig på et "invisible shield" til min mobiltelefon, og de har en video hvor de tæsker to ipods med en nøgle, og den med filmen over forsvinder ridserne fra når en klud køres hen over.
    kig evt på zagg.com

• #4   20. okt 2008 ja det er korrekt, metoden er helt den samme. jeg plejer først at komme opvaskemiddel på hele fladen, rive bagsiden af klistret af, smører vad på meden finger og derefter ligge filmen på.
    nu kan du så flytte den og gøre ved når den sidder hvor den skal, skyller jeg det hele af med koldt vand. ( så flytter mærket sig ikke mere.)
    nu kommer der svære så, at få vand og sæbe ud fra under filmen.
    her bruger jeg et viskestykke og en finger, på den måde skubber jeg så væsken ud fra under filmen, og viskestykket absorbere vandet når det kommer ud.
    sørg for at starte fra midten og ud, og sørg for at holde imod.

synes du skal finde et stykke film og prøve med inden du gøre dig en invstering du måske fortryder.

håber det kan bruges.

• #5   20. okt 2008 Tror jeg vil prøve at finde en skiltemaler.. som har et lille stykke tilovers.. og prøve med det..
    Tak for hjælpen bjørn... det skal i hvert fald prøves..

• #6   20. okt 2008 NP. du skriver bare igen hvis du skal have hjælp.

Kommentér på:
Protection film - erfaringer m.m

Annonce