562 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Uformel vurdering af min Dragstar Uformel vurdering af min Dragstar

Hey Champs(inder)

Ved udemærket godt markedet er max dødt, men derfor er jeg sku stadig en smule intra i at vide, hva I tror min Dragstar er værd på gaden. Ved nemlig ikke helt om lysten til at Cruise bike er forsvundet lidt. Og jeg hellere vil ud og have fat i en stor slæde af en bil.

Men det vil glæde mig, hvis i vil komme med jeres 2 cent til hva Dragstaren kunne være værd. Dog er det med i tankerne at det først er næste år til sæssonsatrt den vil komme til salg, da det er lige sent nok nu!!

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23943

Tjeck'en ud :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uformel vurdering af min Dragstar
  • #1   12. okt 2008 jeg kender ikke RET meget til den type mc men mon ikke det er med den som så mange andre . salget står stille !.

jeg tror man kan sige at det du gav for den minus 15-20000 kr .
    jeg har selv min tilsalg pt for 15000kr under nypris .
    jeg har så heldigvis ikke travlt med at få den solgt og ryger den ikke så ryger den til forhandler i bytte

• #2   12. okt 2008 Flot dragstar smiley

Jeg kan se, at du har ofret en del på den. Den burde kunne sælges til 200K, men jeg tror ikke, at der er ikke mange købere til sådan en hest. De fleste alm. mennesker vil nok snuppe en 1800 suzuki cruiser.

• #4   12. okt 2008 Jeg har købt og solgt en del ombygget mc´er og man får mere en en standard vis tingene der er lavet er noget der dur og ser pænt ud ( og det er i det fleste tilfælde ikke det der er tilfældet ) men din skulle gerne indbringe ca 185-205 alt efter hvor længe du ville vente på pengene...

jeg vil faktisk sige man får ca. 50 % af det man skyder i et flot projekt igen. du kan se den jeg har tilsalg lige pt. har kostede 150.000 i dele og lave og en ny cykel koster 200.000 og en brugt standard koster 160.000 og jeg har sat min til 245.000 hvor der nok er lidt plads til at at handle og så går det regnestykke op..

din har nok kostede 100-110.000 og bygge så det er 50-55.000 oven i hvad man forlanger for en standard maskine og din cykel, men airride og 200 bagende og fed costum lak fra ham ude østpå som de kender hos Bike shoppen er nok det 90% vil havde så det er bestemt salgsbart..

Kommentér på:
Uformel vurdering af min Dragstar

Annonce