{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.770 visninger | Oprettet:

suzuki gn 250 er der begrænsning i den {{forumTopicSubject}}

hey mc folket jeg ville høre om der er begrænsninger i motoren det er en 4 takts 250 ccm motor suzuki gn 250

eller evt noget tun motoren har 22 hk og jeg har da haft den oppe på 120 km/t men der står på diverse sider at den har en topfart på 135 km/t noget må man da kunne gøre

den ser sådan her ud. http://www.suzukicycles.org/photos/GN/GN250/1991_GN250_red_450.jpg

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  suzuki gn 250 er der begrænsning i den
  • #1   21. sep 2008 så hurtig må man ikke køre smiley hehe

Ej måske skal den dyses om?? Måske indstilles ordentlig i karburatorene??

• #2   21. sep 2008 Eller karburatoren da der kun er en på?? smiley

• #3   21. sep 2008 det tror jeg ikke da motoren kører bare kanon godt som en ny maskine men noget må man jo kunne gøre kunne være fedt med en anden udstødning eller giver det egentligt noget med et powerfilter?

• #4   22. sep 2008 Hey Thomas.
    Der er ikke begrænsninger i motoren.
    Jeg har ikke hørt om nogen måder at få flere hk ud af den.
    Jeg var medlem af et GN forum i tyskland, som desværre er lukket nu, der var flere spørgsmål angående emnet.
    Hvad angivelse af hk på modellen angår, er der mange forskellige, nogle siger 18, andre siger 22, det svinger meget....
    Husk, det er en lille motor, og bare en lille bakke kan gøre forskellen.
    Min egen er blevet gearet om, for at holde omdrejningerne nede ved marchhastighed, og det har givet noget på topfarten.
    Jeg har haft rundet de 135-140 på uret, men i særligt gunstige forhold.
    Nu skal det så lige siges, at jeg ikke er en fluevægter, lægger omkring 95 kg på akslerne, det har også noget at sige.

• #5   22. sep 2008 Christian D (Odense C) GN250 til salg

jo tak nu er jeg heller ikke selv en fluevægter men det har vel også gjort dit optræk dårligere ved at skifte gearing for at få bedre topfart på den men der må jo være et eller andet man kan gøre ved maskinen det er jo trods alt 250 ccm jeg holder til de 22 hk det lyder mere sandsynligt smiley

men hvad med et powerfilter mon ikke det må kunne gøre underværker

• #6   22. sep 2008 Jeg fandt lige siden igen, den havde skiftet navn, prøv selv at kigge:

http://www.gn-fahrer.de/

• #8   22. sep 2008 22 hk burde række till 130 km/t eller mere for en person på ca 80 kg. Men det kræver selvfølgelig at gearingen er optimeret til topfart og ikke optræk.
    Min MC har ca 18 hk og kører 130 på toppen (målt med gps). Men med standard gearing går den ikke mere end 100.

• #9   22. sep 2008 135 er ret optismisk at tro du kan nå. De senre modeller, GZ og TU 250 er oplyst til hhv 115 og 120 km/t.
    Du har en litereffekt på 88 hk/L. Ikke dårlig tuningsgrad af en 1-stamper hvis den også skal være holdbar.

• #10   22. sep 2008 okay takker for svarene men kan man ikke lave noget med udstødningen så den kunne få mere effekt eller også må jeg jo bare havde den i noget tid og så senere sælge og købe en anden maskine med lidt flere krafter når jeg får råd til det

• #11   22. sep 2008 Glem det. En GN er kun god til skole-MC og som transportmiddel i storbyen. Alt andet er den ikke til. Alle dem jeg kender der som 18 årige fik sig sådan en, i den tro at den var god, er hurtigt blevet trætte af den. Den ene solgte sin efter 3 måneder.
    Hvis du allerede nu mangler kræfter, er det fordi du vil mere end hvad den kan tilbyde, og så er det et forkert valg af MC du har foretaget. Sælg den og køb en større. Evt GN400 eller LS650.

• #12   22. sep 2008 Men underligt. For 10 dage siden syntes du den havde et fedt optræk og en god topfart...
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=94784

• #13   22. sep 2008 Jeg testede den på et tidspunkt for Touring Nyt, og mener at kunne huske, at 118 km/t var max jeg kunne trække ud af den. Jeg vejede på daværende tidspunkt 70 kg og var ( er ) 178 cm høj. Jeg var klemt fuldstændig flad som en salamimad da den blev fyret maximalt af!

Kommentér på:
suzuki gn 250 er der begrænsning i den

Annonce