{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki gn 250
  • #1   25. mar 2013 Godt, de kører og kører og kører.... Skidt ja tror den kører og kører fordi den er virkelig langsom..

• #2   25. mar 2013 Hvis du kan få fat i det sidste nummer at Tourin-Nyt, kan du læse en rimelig lang artikkel om et par, der har kørt det halve Europa rundt på netop denne model.
    Så der er læsning på godt og ondt.......
    Pøj pøj.....

• #3   25. mar 2013 Min kørelærer havde 2 styks, og de blev brugt som skolecykler fra ny af, og han har først solgt dem i år. Han sagde at han ikke havde nogle udgifter på dem, som han f.eks havde på de andre cykler han havde (2x GS500, 1x marauder 250 og en enkelt ER6N). Kun den ene af hans GN'ere havde et mindre problem udover det normale service med dæk og bremser osv, men det var bare indstilling af ventiler.

• #4   25. mar 2013 Jeg kørte på sådan en på manøvre banen, den havde smidt toppakningen inden jeg var færdig med den... hehe Men jeg fik så en sprit ny at køre på resten af tiden og den kørte fint. Men den er meget ubehagelig at køre motorvej på, man skal bruge flere km på at overhale en lastbil.

• #5   25. mar 2013 Ja det er ikke en racer... Nå men nu har jeg da i hvert fald købt en - så der lidt at gå og pudsle med.....

• #6   25. mar 2013 Tillykke med den biger, det er altid hyggeligt at have lidt og skruge i smiley
    Mvh Nicolai .

Kommentér på:
Suzuki gn 250

Annonce