kontrol af cbr 900 {{forumTopicSubject}}
hej alle... igen
jeg skal nu ned og se på en cbr 900rr fra 2000..med 27-28 000 km på klokken...den er importet fra UK. og aldrig været på plader......
jeg fandt mig en cbr sc50 som jeg kunne prøvekøre og kørestilling passede mig forbavsende godt.. så nu ved jeg at den er den type maskine, bare en sc44, jeg vil have.....
skal se den i næste uge, kan dog ikke få en prøvetur på den, men sælger forsikred mig om, at hvis jeg købte den, så ville jeg sagtnes kunne få et par timer til at køre den til og prøve alt efter, og hvis der derefter var noget jeg var utilfreds med, så gik handlen bare tilbage......
Puha sikke en smøre, mit spørgsmål er bare, hvad skal jeg, ikke mekanikker , kigge godt efter når jeg nu skal ned og se den....?
ud over at starte den op og så videre...
tak
Allan
sep 2006
Følger: 43 Følgere: 39 MC-er: 7 Emner: 2 Svar: 347
Er det hos forhandler eller privat du skal handle?
Jeg har selv min sc44 til salg fordi jeg er i Nuuk hvis det kunne være noget?
Den står klar med nyrenoveret forgaffel nyt kædekit klodser osv.Og der er plade på så den kan køres hjem.
Stik mig en besked hvis det har din interesse.
MVH Bundkranz
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 863
Ellers så spørg herinde om der ikke er en der har tid/lyst til at ta' med ud at kigge på den..
Hvis du ringer til sælger og får stelnr. kan du selv gå ned og leje en prøveplade, så du kan prøve den inden køb, går sælger ikke med til det, ville jeg måske overveje det en ekstra gang....
jul 2004
Følger: 52 Følgere: 42 Emner: 105 Svar: 416
Mike P [Viborg] . : har forespurgt sælger om en prøve tur.... han ville have pengene først... men som jeg skrev så skulle jeg "efter et evt køb" bare komme igen hvis jeg var utilfreds
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 90 Svar: 507
maj 2007
Jeg skriver ingen papirer under før jeg har prøvet den........
jul 2004
Mike P [Viborg] . : det var også det jeg prøve det skrive... men fik nok gjort det forkert..... jeg kunne sagtens prøvekøre den..så længe alle pengene kom på bordet inden prøve kørsel...
maj 2007
Hvad teknikken osv. angår, kan jeg desværre ikke hjælpe, da jeg ikke kender den mc ret godt...
jul 2004
jul 2004
kontrol af cbr 900