{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

Så blev sadlerne færdig ved sadelmageren. {{forumTopicSubject}}

smiley Som lovet så smider jeg lige et billede af det færdige resultat af ombetrækningen af mine 2 sadler fra FireBlade’n, som nu har fået et helt nyt look og fået 2 slags foam inkl gel ilagt i sadlen. smiley

Designet og den type læder “med Carbon look” har jeg selv nøje udvalgt, og ligeså det broderet CBR Racing og Honda logo’er på passagersadlen, samt de røde syninger m.v, og det skridsikre skind.
Som er “det matte skind” som er pålagt begge sider af førersadlen og ovenpå passager sadlen er får at have et bedre hold og kontrol på cyklen i de skarpe sving. smiley

Men nu skal jeg lige have mine fælge hjem fra Odense, hvor de er nede og blive dyppet i Hydroprint
“Gold Carbon Wave” ved Hydrografik.dk
-inden sadlerne, Speciel Zenon forlygte fra USA, Speciel LED baglygte fra USA med indbygget blink, ny gearbox, komplet EBC bremser for & bag, Power Commander og meget meget mere bliver monteret.

Men så længe temperaturen er chillfaktor - lort og skyggen af bare det mindste salt er at se på vejene kommer Raceren sgu’ heller ikk’ ud. smiley

Håber til gengæld at vi får en brag af en sommer, med en laaaaaang sensommer og blus på varmen i år..

See you out there.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev sadlerne færdig ved sadelmageren.
Kommentér på:
Så blev sadlerne færdig ved sadelmageren.

Annonce