nu havde jeg ellers lige regnet med... {{forumTopicSubject}}
Sikke noget øv... Motorcyklen er kommet ind i sin varme garage, jeg har købt en cykel, som jeg trofast "starter op" hver dag og bider kulden i mig når jeg skal frem og tilbage i skole og på arbejde.
Sidst på sæsonen var jeg så uheldig at erhverve mig en bøde og et klip i kortet, for at køre for stærkt på min lille 125'er...? og det åd jeg som man nu skal... erkendte at jeg kørte for stærkt og betalte bøden.... regnede med at når man cykler og bare altid husker sine lygter, så kommer der ikke flere bøder til mig.... men jeg havde vist lige glemt at jeg nu bor i København... autoriteternes by!!
Da jeg skulle hjem fra arbejde igår aftes, kom jeg kørene på en fredelig vej, hvor der var et lyskryds... rødt for mig, kørte langsomt frem mod krydset, så det kunne skifte til grønt og jeg kunne køre frem, jeg ser at signalet skifter til gult så dem (der ikke var der) fra sidevejene snart ville få rødt, begynder at cykle igen, og lister cyklen ud i krydset, ja der er stadig rødt for mig, men jeg ved at det kun er et spørgsmål om sekunder før jeg får grønt, endelig ude i krydset (næsten ovre) og så blev der grønt... men men med.... HR. Peter Pans-jeg-ser-alt-med-mine-færdselspolitiøjne træder frem for busken og ber mig stoppe... "nå lille frøken, der var vist rødt"....
*KLASK* 500,- at betale ved kasse 1...
Heidi, som selv snart søger ind i politiet, kun for at knalde de andre betjente, så snart de slår en prut forkert
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 92
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.424
dec 2004
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 103 Svar: 1.394
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 45 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 689
Ved godt den kan synes hård, men er der rødt, så er der altså rødt, hvor skal grænsen ellers gå?
Skal ikke holde mig for hellig, kan selv lave samme nummer, eller måske køre 2-3 km/t for hurtigt, men med klar viden i baghovedet om, at bliver jeg snuppet, tja, så må jeg jo afregne. Man tager chancer engang imellem, nogen gange slipper man, andre gange, så gør man ikke.
sep 2005
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 89
jan 2005
jul 2005
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 138
jeg er helt klar over at det er fuldstændig min egen skyld, jeg burde have stoppet, og ventet til det blev HELT grønt, men jeg var bare mega uheldig, og spillede karl smart for at komme hurtigere hjem... hvilket jeg så ikke gjorde alligevel, fordi jeg lige skulle vente pænt på at bent-betjent skrev en lille hilsen til mig...
Men pas på derude folkens, også selvom i ikke kører på de 2-hjulede med motor, for dem uden motor kan også være dyre, og i hele weekenden holdes der razzia mod cyklisterne i københavn
Heidi
jan 2005
jan 2005
jul 2005
Følger: 71 Følgere: 67 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 499
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.336
Mvh. Rune 0:)
nu havde jeg ellers lige regnet med...