{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

nu havde jeg ellers lige regnet med... {{forumTopicSubject}}

Sikke noget øv... Motorcyklen er kommet ind i sin varme garage, jeg har købt en cykel, som jeg trofast "starter op" hver dag og bider kulden i mig når jeg skal frem og tilbage i skole og på arbejde.

Sidst på sæsonen var jeg så uheldig at erhverve mig en bøde og et klip i kortet, for at køre for stærkt på min lille 125'er...? og det åd jeg som man nu skal... erkendte at jeg kørte for stærkt og betalte bøden.... regnede med at når man cykler og bare altid husker sine lygter, så kommer der ikke flere bøder til mig.... men jeg havde vist lige glemt at jeg nu bor i København... autoriteternes by!!

Da jeg skulle hjem fra arbejde igår aftes, kom jeg kørene på en fredelig vej, hvor der var et lyskryds... rødt for mig, kørte langsomt frem mod krydset, så det kunne skifte til grønt og jeg kunne køre frem, jeg ser at signalet skifter til gult så dem (der ikke var der) fra sidevejene snart ville få rødt, begynder at cykle igen, og lister cyklen ud i krydset, ja der er stadig rødt for mig, men jeg ved at det kun er et spørgsmål om sekunder før jeg får grønt, endelig ude i krydset (næsten ovre) og så blev der grønt... men men med.... HR. Peter Pans-jeg-ser-alt-med-mine-færdselspolitiøjne træder frem for busken og ber mig stoppe... "nå lille frøken, der var vist rødt"....

*KLASK* 500,- at betale ved kasse 1...

Heidi, som selv snart søger ind i politiet, kun for at knalde de andre betjente, så snart de slår en prut forkert


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu havde jeg ellers lige regnet med...
Kommentér på:
nu havde jeg ellers lige regnet med...

Annonce